Аналіз зовнішнього середовища розвитку спортивних комунікацій
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2019.1(7).169559Ключові слова:
спортивні комунікації, чинники впливу, стратегія розвитку, PEST-аналіз, можливості, загрозиАнотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей функціонування та розвитку спортивних комунікацій в Україні. За допомогою використання методології PEST-аналізу автором було виявлено та досліджено фактори, які впливають на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано чинники впливу на економічні, соціальні, технологічні та політико-правові, проаналізовано, які саме фактори можуть створити можливості для розвитку спортивних комунікацій, а на які необхідно звернути особливу увагу через можливі загрози. Визначення цих чинників дозволить мінімізувати вплив загроз зовнішнього середовища та створити умови для застосування виявлених можливостей. Виокремлення автором у статті чинників соціально-культурного, політико-правового, економічного та технологічного характеру дозволить досягнути поставлених цілей у спортивних комунікаціях та налагодити стабільний зв’язок між усіма учасниками спортивної індустрії. Це дає змогу розробити сценарії розвитку спортивних комунікацій, ураховуючи наявні ресурси та беручи до уваги сучасні тенденції.Найбільший вплив на розвиток спортивних комунікацій мають чинники економічного, політичного, соціального та технологічного характеру. Виявлені групи факторів свідчать про те, що вплив чинників у кожній групі має істотне значення для розвитку системи спортивних комунікацій: позитивний вестиме до нового рівня розвитку; негативний створюватиме перепони для стабільного функціонування системи спортивних комунікацій та гальмуватиме розвиток. Проведений PEST-аналіз дозволив визначити складники стратегії розвитку спортивних комунікацій в Україні. Отримані результати методичного підходу можна буде використати для застосування SWOT-аналізу спортивних комунікацій під час визначення загроз та можливостей. За тему подальших наукових розробок плануємо детальний аналіз та розробку превентивних заходів щодо мінімізації або ліквідації їх негативного впливу.
Посилання
Зінюк А. В. Спорт як складова іміджу країни // Соціальні зміни та культура ідентичність : збірник тез доповідей учасників Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів та молодих науковців. Одеса : ОНУ імені І. І. Мечнікова, 2011. С. 104–107.
Середа Н. Значення маркетингових комунікацій при роботі зі споживачем дитячо-юнацьких спортивних шкіл // Вісн. Чернігів. нац. пед. ун-ту імені Т. Г. Шевченка [Текст]. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. ІІ. С. 52–55.
Садовник О. Модель іміджу українського спорту, сформована на основі інформаційних повідомлень засобів масової комунікації // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. журналістика. 2006. Вип. 28. 11. С. 306–310.
Бродская Н. П. Спорт больших достижений как пространство для формирования национального имиджа страны // Национальные интересы и имидж России. М. : АСТ, 2006. С. 53–61.
Коробкова Н. А. PEST-анализ как инструмент оценки влияния внешней среды на реализацию потенциала территории // Мир науки: научный интерет-журнал. 2014. Вып. 3. С. 1–9.
Zinjuk, A. V. (2011), «Sports as a component of the image of the country», Sotsialni zminy ta kultura identychnist: zbirnyk tez dopovidey uchasnykiv Mizhnarodnoyi naukovoyi konferentsiyi studentiv ta aspirantiv ta molodykh naukovtsiv, Odessa, pp. 104–107.
Sereda, N. V. (2015), «Value of marketing communications when working with consumer of children’s and youth sports schools», Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka, Chernigov, pp. 52–55.
Sadovnik, O. (2006), «The model of the image of Ukrainian sports, formed on the basis of mass media communication», Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriya zhurnalistyka, Lviv, Vol. 28, pp. 306–310.
Brodskaya, N. P. (2006), «Sports of great achievements as a space for the formation of the national image of the country», Natsional’nyye interesy i imidzh Rossii, Moskva, pp. 53–61.
Korobkova, N. A. (2014), «PEST-analysis as a tool for assessing the impact of the environment on the realization of the potential of a territory», Mir nauki: nauchnyy internet-zhurnal, Vol. 3, pp. 1–9.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.