Якісний навчальний посібник для ВНЗ як об’єкт управління в редакційно-видавничій діяльності

Автор(и)

  • І. Ю. Антоненко

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95432

Ключові слова:

навчальний посібник, управління якістю, редакційно-видавнича діяльність, освітні стандарти, ВНЗ

Анотація

У статті висвітлено проблему якості навчального посібника як складника навчально-методичного забезпечення вищої професійної освіти. Запропоновано систему параметрів редакційно-видавничого процесу створення навчального посібника.

Посилання

Антонова С. Г. Культура издания. К вопросу о качестве вузовской книги / С. Г. Антонова // Проблемы современной книжной культуры: Материалы «Круглого стола», 14 марта 2003 г. / Отв. ред. В.И. Васильев. — М. : Наука, 2003. — С. 10.

Антонова С. Г. Управление качеством учебной литературы / С. Г. Антонова // Универ­ситетская книга — 2001. — № 12. — С. 26–30.

Буга П. Г. Учебная книга: проблемы качества / П. Г. Буга // Высшее образование. — 1992. — № 2. — С. 57–62.

Соловьев В. И. Становление редактирования как сферы деятельности и профессия современного редактора: Конспект лекций / В. И. Соловьев. — М., 1998. — С. 26.

Субетго А. И. Система управления качством в вузе (модель) / А. И. Субетго // Материалы X Симпозиума «Квалиметрия в образовании: методология и практика». — 2-е изд. — М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2003. — С. 15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Як цитувати

Антоненко, І. Ю. (2014). Якісний навчальний посібник для ВНЗ як об’єкт управління в редакційно-видавничій діяльності. Обрії друкарства, (1), 7–16. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95432

Номер

Розділ

Статті