Просування книжкової продукції на сторінках журналу «Glamour»

Автор(и)

  • А. О. Бессараб

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95433

Ключові слова:

просування книжкової продукції, жіночий журнал, книга, GLAMOUR»

Анотація

У статті розглянуто особливості формування інтересу до книжок на сторінках жіночого журналу «GLAMOUR».
Мета дослідження — проаналізувати засоби просування книжкової продукції, використані на сторінках жіночого журналу «GLAMOUR».
Виявлено, що в журналі «GLAMOUR» просування книжкової продукції здійснюється шляхом привернення уваги до книг за допомогою звернення до зірки, редакційного рекламного повідомлення, поєднання реклами одягу, парфумів з уривками з художніх творів, ексклюзивної публікації уривку з нової книги. У розглянутих матеріалах немає вказівки на видавництво чи книжковий магазин, як це трапляється в інших жіночих журналах, яким будуть присвячені подальші дослідження.

Посилання

Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик. — К. : ЦНЛ, 2013. — 392 с.

Блайд Дж. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? / Дж. Блайд ; пер. с англ. — Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. — 368 с.

Прингл Х. Звезды в рекламе / Х. Прингл ; [пер. с англ.]. — М. : Эксмо, 2007. — 432 с.

Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції Державної цільової національно-культурної програми популяризації вітчизняної видавничої продукції та читання на 2014–2018 рр.» від 10 квітня 2013 р. № 257-р [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/257-2013-%D1%80.

Ромат Е. В. Реклама : учебник для вузов / Е. В. Ромат. — 7-е изд. — СПб. : Питер, 2008. — 512 с.

Теремко В. І. Видавничий маркетинг : навчальний посібник / В. І. Теремко. — К. : Академвидав, 2009. — 272 с.

Уэллс У. Реклама: принципы и практика / У. Уэллс, С. Мориарти, Дж. Бернетт ; пер. с англ. под ред. Л. Богомоловой. — 7-е изд. — СПб. : Питер, 2008. — 736 с.

Эриашвили Н. Д. Книгоиздание. Менеджмент. Маркетинг : учебное пособие / Н. Д. Эриашвили. — 5-е изд., перераб. и доп. — М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2009. — 351 с.

Prada объявляет международный литературный конкурс [Электронный ресурс] // Vogue.ua. — Режим доступа: http://korrespondent.net/lifestyle/fashion/3348010-Prada-obiavliaet-mezhdunarodnyi-lyteraturnyi-konkurs (11.04.2014).

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Як цитувати

Бессараб, А. О. (2014). Просування книжкової продукції на сторінках журналу «Glamour». Обрії друкарства, (1), 16–23. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95433

Номер

Розділ

Статті