Особливості викладання української та зарубіжної літератури студентам спеціальності «видавнича справа та редагування»

Автор(и)

  • С. В. Д’ячук

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95454

Ключові слова:

психологія творчості, творчий задум, персоніфікація образів, творча уява, інтуїція, натхнення

Анотація

У статті йдеться про вивчення психології творчості в рамках курсів історії української та зарубіжної літератури. Знання з психології творчості є важливим складником професійної підготовки майбутніх фахівців — журналістів, редакторів, видавців.

Посилання

Арнаудов М. Психология литературного творчества / М. Арнаудов ; пер. с болг. Д. Николаева. — Москва : Прогресс, 1970. — 654 с.

Грифцов Б. Психология списателя / Б. Грифцов. — Москва : Художественная литература, 1988. — 462 с.

Парандовський Я. Алхімія слова / Я. Парандовський ; пер. з пол. Ю. Попсуєнко. — Київ : Дніпро, 1991. — 374 с.

Паустовский К. Золотая роза / К. Паустовский. — Москва : Советский писатель, 1983. — 368 с.

Роменець В. А. Психологія творчості / В. А. Роменець : навч. посібн. для студ. вищих навч. Закладів ; 2-е вид. — Київ : Либідь, 2001. — 288 с.

Франко І. Із секретів поетичної творчості / І. Франко. — Київ : Радянський письменник, 1969. — 190 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Як цитувати

Д’ячук, С. В. (2014). Особливості викладання української та зарубіжної літератури студентам спеціальності «видавнича справа та редагування». Обрії друкарства, (1), 110–116. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95454

Номер

Розділ

Статті