Особливості писемного ділового спілкування в редакційно-видавничій діяльності

Автор(и)

  • Г. Г. Поберезська

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95465

Ключові слова:

управлінська діяльність, службовий документ, видавничий документ, монологічність, діалогічність, адресованість, текст документа

Анотація

У статті здійснено аналіз особливостей писемного ділового спілкування, комунікативних можливостей тексту як одиниці писемного ділового мовлення, видів текстів службових документів, які створюються в результаті управлінської діяльності в редакційно-видавничій галузі, можливостей представлення автора та адресанта у тексті документа, його структурних і лінгвістичних особливостей, засобів зв’язку компонентів тексту.

Посилання

Богданов В. В. Текст и текстовое общение / В. В. Богданов. — СПб.: РИО СПбГУ, 1993. — 68 с.

Воробйова О. П. Текстовые категории и фактор адресата. / О. П. Воробйова. — К.: Вища шк.., 1993. — 199 с.

Каменская О. Л. Текст и коммуникация. / О. Л. Каменская. — М.: Наука, 1990. — 152 с.

Коваль А. П. Культура ділового мовлення. Писемне та усне ділове спілкування / А. П. Коваль. — К: Вища шк., 3-тє вид., 1982. — с.56 — 57.

Методичні рекомендації щодо застосування ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» — К.: УНДІАСД, 2004. — 62 с.

Радзієвська Т. В. Текст як засіб комунікації / Т. В. Радзієвська. — К.: Вид-во АН України, 1993. — 191 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Як цитувати

Поберезська, Г. Г. (2014). Особливості писемного ділового спілкування в редакційно-видавничій діяльності. Обрії друкарства, (1), 152–163. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95465

Номер

Розділ

Статті