Соціокомунікаційні аспекти редагування телевізійного інтерв’ю: критерії підбору учасників і проблеми комунікації між ведучим і гостем на прикладі програми «Час інтерв’ю» на 5 каналі

Автор(и)

  • А. В. Федорова

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95473

Ключові слова:

телевізійне інтерв’ю, ведучий, гість програми, комунікація

Анотація

У статті розглянуто такі соціокомунікаційні аспекти редагування телевізійного інтерв’ю, як критерії підбору учасників програми та проблеми в спілкуванні між ведучим і гостем на прикладі телепрограми «Час інтерв’ю» на 5 каналі. Висвітлено та проаналізовано принципи пошуку гостей на ефір, типові особливості поведінки запрошених, охарактеризовано категорії учасників програми, які найчастіше перешкоджають проведенню вдалої розмови. Розкрито питання комунікаційної та психологічної взаємодії між ведучим і гостем. Стаття може бути корисною для аспірантів і викладачів дисципліни «теорія та практика соціальної комунікації».

Посилання

Гід журналіста : [зб. наук. пр. / наук. ред. С. В. Таран]. — К. : ІМІ, 2003. — 124 с.

Дмитровський З. Є. Телевізійна журналістика : навч. посіб. / З. Є. Дмитровський. — Львів : ПАІС, 2006. — 208 с.

Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості : навч. посіб. / В. Й. Здо­ровега. — Львів : ПАІС, 2000. — 268 с.

Муратов С. А. Телевизионное общение в кадре и за кадром : учеб. пособ. / С. А. Му­ра­тов. — М. : Аспект Пресс, 2003.

Партико З. В. Галузеві норми редагування телепередач : ст. / З. В. Партико. — К. : Інст. журналістики, 2007. — 6 с.

Техніка репортажу : [зб. наук. пр. / наук. ред. В. П. Сюмар]. — К. : ІМІ, 2006. — 72 с.

Ученова В. В. Гносеологические проблемы публицистики / В. В. Ученова. — М. : МГУ, 1971.

Яковець А. В. Телевізійна журналістика : теорія і практика : навч. посіб. / А. В. Яко­вець. — К. : Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2009. — 262 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Як цитувати

Федорова, А. В. (2014). Соціокомунікаційні аспекти редагування телевізійного інтерв’ю: критерії підбору учасників і проблеми комунікації між ведучим і гостем на прикладі програми «Час інтерв’ю» на 5 каналі. Обрії друкарства, (1), 189–198. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95473

Номер

Розділ

Статті