Моральність — запорука ефективного спілкування

Автор(и)

  • А. П. Харлан

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95476

Ключові слова:

спілкування, моральна культура, інтелігентність, загальнолюдські цінності

Анотація

У статті розглядається важлива складова людського життя — спілкування. Особлива увага приділяється гуманістичному спрямуванню у стосунках між людьми, на нестаріючі загальнолюдські цінності.  

Посилання

Біблія. Перше послання до Коринф’ян святого апостола Павла / Переклад Патріарха Філарета. — Київ: Видання Київської патріархії УПЦ КП, 2009. — 1387 с.

Дик У. Эффективная коммуникация. Приемы и навыки / Пер. с нем. / Улла Дик. –– Х. : Изд-во Гуманитарный центр, 2007. –– 188 с., с. 41.

Зубенко Л. Г. Культура ділового спілкування. / Л. Г. Зубенко, В. Д. Нємцов. — Київ: вид-во «ЕксОб», 2000, -196 с.

Іржі Т. Як удосконалювати самого себе. / Т. Іржі, — Київ: Політвидав України, 1989. — 270 с.

Палеха Ю. І. Етика ділових стосунків / Ю. І Палеха, Ю. В. Водерацький: Укр.-фін. ін-т менеджменту і бізнесу. — К., 1998.—139 с.

Повість врем’яних літ: Літопис (За Іпатським списком) / Пер. з давньоруської, післяслово, комент. В. В. Яременка.— К.: Рад. письменник, 1990. — 558 с.

Честара Д. Деловой етикет / Д. Честара. — М. : Гранд : Фаир, 2000. — 333 c.

Чмут Т. К. Етика ділового спілкування: навч.посібник: 3-є вид.перероб. і доп. / Т. К. Чмут., Г. Л. Чайка — К:Вікар, 2003.-223 с.

Чмут Т. К. Культура спілкування як шлях до успіху в бізнесі. Успіх починається з контакту в спілкуванні / Т. К. Чмут., Г. Л. Чайка // Банківська справа. — 1996. — № 2. — С. 34–38.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Як цитувати

Харлан, А. П. (2014). Моральність — запорука ефективного спілкування. Обрії друкарства, (1), 204–210. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2014.1.95476

Номер

Розділ

Статті