Реклама в українській пресі: між корисним і доцільним
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95238Ключові слова:
Реклама, Ефективність, Оцінка, Цільова аудиторія, Маркетинг, Комунікації, ЗМІ, Преса, Рекламоносій, МоніторингАнотація
У статті здійснено аналіз стану та ефективності реклами в пресі. Виявлено як позитивні, так і негативні впливи реклами на споживачів. Обґрунтовано основні переваги реклами в пресі. Сформульовано висновки щодо створення ефективної рекламної комунікації в пресі.Посилання
Войтович Н. Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — C. 127–130.
Газета «Aviso plus» // Розділ «Послуги». — № 79. — жовтень 2015. — C. 8–9.
Журнал «VIVA» // Розділ «Розваги». — № 14. — вересень 2015. — C. 13–14.
Кузнєцова О. Професійна етика журналіста : навчальний посібник / О. Кузнецова. — Львів : ПАЇС, 2005. — 125 с.
Маєвський О. До проблеми правового регулювання прихованої реклами в мас-медіа України та за кордоном [Електронний ресурс] / О. Маєвський. — Львів : Львівськ. нац. ун-т ім. І. Франка, 2005. — Режим доступу: www.franko.lviv.ua/faculty/jur/publications/visnyk26/Statti Maevsky.htm. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.
Мельник А. Доверие к рекламе в СМИ и на ТВ снизилось на 20–25 % в пользу онлайн: исследование Nielsen [Електронний ресурс] / А. Мельник // Ain.ua. — 2012. — Режим доступу: ain.ua/2012/04/11/80310. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.
Миронов Ю. Основи рекламної діяльності : навч. посібник / Ю. Миронов, Р. Крамар. — Дрогобич : Посвіт, 2007. — 108 с.
Музикант В. Рекламні та ПР-технології у бізнесі, комерції та політиці / В. Музикант. — Москва : ІНФРА-М. 2014. — 275 с.
Назайкин А. Как оценить эффективность рекламы / А. Назайкин. — Москва : Солон-Пресс, 2014. — 304 с.
Номінація від журналу «Фокус» // «Фокус Медиа». — 2014. — C. 11–12.
Плессі Е. Психологія рекламного впливу. Як ефективно впливати на споживачів / пер. з англ.; за ред. Л. Богомолової. — Санкт-Петербург : Пітер, 2007. — 272 с.
Погорелов А. Трансформации в прессе-2015: о пользе честных оценок и грамотных прогнозов [Електронний ресурс] / А. Погорелов // «Телекритики». — 2014. — Режим доступу: www.telekritika.ua/rinok/2014-12-30/102148. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.
Пронина Е. Психологическая экспертиза рекламы : Теория и методика психотехнического анализа рекламы / Е. Пронина. — Москва : РИП-холдинг, 2000. — 95 с.
Ромат Є. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах: [монографія] / Є. Ромат. — Київ : Вид-во НАДУ, 2003. — 380 с.
Рудченко C. «Читать на равных» — эффективность прессы доказана [Електронний ресурс] / C. Рудченко // Редакторский портал. — 2014. — Режим доступу: http://bbnews.com.ua/chitat-na-ravnykh-effektivnost-dokazana. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.