Використання корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2018.1.132867

Ключові слова:

інтернет, корпоративний інтернет-ресурс, інтернет-сайт, комунікації, соціокомунікативна діяльність, соціальна група, взаємовідносини, взаємодія

Анотація

У статті висвітлено проблеми використання корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу. Визначено характер впливу формування корпоративного інтернет-ресурсу на взаємовідносини, способи та напрямки інформаційного та інструментального наповнення даного ресурсу. Запропоновано перелік ключових позицій, які сприятимуть формуванню ефективного корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу. 

Біографія автора

О. А. Головко, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ

старш. викладач кафедри видавничої справи та редагування Видавничо-поліграфічного інституту

Посилання

Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка, паблік рилейшнз [монографія] / В. М. Бебик. К. МАУП, 2005. — 440 с.

Філіпова Л. Я. Інформаційно-комунікативні прояви ресурсного потенціалу Інтернета / Л. Я. Філіпова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. — 2010. — № 2. — С. 44–48.

Бондаренко Т. О. Популяризація науки у вітчизняному медіа-просторі / Т. О. Бондаренко // Держава та регіони. — Сер.: Соціальні комунікації. — 2012. — № 1. — С. 4–8.

Дивеева Н. В.Способы и формы воздействия новых информационных технологий на популяризацию науки [Электронный ресурс] / Н. В. Дивеева // RELGA : науч.-культуролог. журн. – Текст. дан. – 2014. — № 6. — Режим доступа : http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tguwww.woa/wa/Main?textid=3888&level1=main&level2=articles (дата обращения 12.10.17). — Название с экрана.

Шелестова А. М. Характеристика та складові комунікації у вищому навчальному закладі / А. М. Шелестова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. — 2014. — № 44. — С. 93-99.

Головко О. А. Соціокомунікативний аспект ілюстративного матеріалу в електронних виданнях / О. А. Головко // Наукова школа Р. Іванченка. 2015. — С. 21–28.

Неретина Е. А. Имидж вуза в системе продвижения образовательных услуг / Е. А. Неретина, А. Б. Макарец // Сб. статей III Междунар. научно-практической конференции «Маркетинг и общество». 2008. — С. 176–179.

Шелестова А. М. Навчальна документація сучасного університету: особливості класифікації / А. М. Шелестова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. — 2009. — № 28. — С. 77–86.

Trinkle D. A. The European History Highway. A Guide to Internet Resources / D. A. Trinkle, S. A. Merriman. — New York, 2002.

Остапенко Г. Комунікація та комунікативна активність суспільства в добу інтернет-технологій: соціальний аспект / Г. Остапенко // Вісн. Книжк. палати. —2013. — № 9. — С. 47–50.

Уразова С. Л. Конвергенция как фактор жизнеспособности масс-медиа в цифровой среде. Теоретический аспект / С. Л. Уразова // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. — 2011. — № 5. — С. 287–293.

Національні інформаційні ресурси як інтегративний чинник вітчизня- ного соціокультурного середовища : [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.]. К. НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2014. — 296 с.

Щербина В. Соціальні риси мережних спільнот / В. Щербина // Соціальна психологія. — 2005. — № 2 (10). — C. 139–149.

Птащенко О. В. Розвиток моделей комунікацій в мережі Інтернет / О. В. Птащенко // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. — 2015. — № 19 (8). — С. 39–41.

REFERENCES

Bebyk V. M. (2005), Informatsiino-komunikatsiinyi menedzhment u hlobalnomu suspilstvi: psykholohiia, tekhnolohii, tekhnika, pablik ryleishnz [monohrafiia] [Information and communication management in a global society: psychology, technology, technology, public relations [monograph]]. Kyiv: MAUP, 440 p.

Filipova L. Ya. (2010), Informatsiino-komunikatyvni proiavy resursnoho potentsialu Interneta [Information and communicative manifestations of the Internet resource potential]. Journal of Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia, Vol. 2, pp. 44–48.

Bondarenko T. O. (2012), Populiaryzatsiia nauky u vitchyznianomu mediaprostori [Popularization of science in the domestic media space]. Journal of Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii. Zaporizhzhia, Vol. 1, pp. 4–8.

Dyveeva N. V. (2014), Sposoby i formy vozdeistvyia novykh informatsyonnykh tekhnolohyi na populiaryzatsyiu nauky [Ways and forms of the impact of new information technologies on the popularization of science]. Journal of RELGA: nauch.-kulturoloh, Vol. 6, available at: http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tguwww.woa/wa/Main?textid=3888&level1=main&level2=articles (accessed 12.10.17).

Shelestova A. M. (2014), Kharakterystyka ta skladovi komunikatsii u vyshchomu navchalnomu zakladi [Characteristics and Components of Communication in Higher Educational Institution]. Journal of Visn. Khark. derzh. akad. kultury, Vol. 44, pp. 93–99.

Holovko O. A. (2015), Sotsiokomunikatyvnyi aspekt iliustratyvnoho materialu v elektronnykh vydanniakh [Socio-communicative aspect of illustrative material in electronic editions]. Journal of Naukova shkola R. Ivanchenka, pp. 21–28.

Neretyna E. A. and Macaraz A. B. (2008), Ymydzh vuza v systeme prodvizhenyia obrazovatelnykh usluh [Image of the university in the system of promotion of educational services]. Journal of Sb. statei III Mezhdunar. nauchnopraktycheskoi konferentsyy «Marketynh y obshchestvo», pp. 176–179.

Shelestova A. M. (2009), Navchalna dokumentatsiia suchasnoho universytetu: osoblyvosti klasyfikatsii [Educational documentation of modern university: features of classification]. Journal of Visn. Khark. derzh. akad. kultury, Vol. 28, pp. 77–86.

Trinkle D. A., Merriman S. A. (2002), The European History Highway. A Guide to Internet Resources. New York.

Ostapenko H. (2011). Komunikatsiia ta komunikatyvna aktyvnist suspilstva v dobu internet-tekhnolohii: sotsialnyi aspekt [Communication and communicative activity of society in the era of Internet technologies: the social aspect]. Journal of Visn. Knyzhk. palaty, Vol. 9, pp. 47–50.

Urazova S. L. (2011), Konverhentsyia kak faktor zhyznesposobnosty mass-medya v tsyfrovoi srede. Teoretycheskyi aspekt [Convergence as a factor in the vitality of mass media in the digital environment. Theoretical Aspect]. Journal of Vestnyk Nyzhehorodskoho unyversyteta ym. N. Y. Lobachevskoho, Vol. 5, pp. 287–293.

Onyshchenko O. S. and oth. (2014), Natsionalni informatsiini resursy yak intehratyvnyi chynnyk vitchyznianoho sotsiokulturnoho seredovyshcha [National information resources as an integrative factor of the national socio-cultural environment: [monograph]]. K. NAN Ukrainy, Nats. b-ka Ukrainy im. V. I. Vernadskoho, 296 p.

Shcherbyna V. (2005), Sotsialni rysy merezhnykh spilnot [Social features of network communities]. Journal of Sotsialna psykholohiia, Vol. 2(10), pp. 139–149.

Ptashchenko O. V. (2015), Rozvytok modelei komunikatsii v merezhi Internet [Development of communication models in the Internet // Socio-economic development of regions in the context of international integration]. Journal of Sotsialno-ekonomichnyi rozvytok rehioniv v konteksti mizhnarodnoi intehratsii, Vol. 19 (8), pp. 39–41.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-12

Як цитувати

Головко, О. А. (2018). Використання корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу. Обрії друкарства, (1), 100–108. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2018.1.132867

Номер

Розділ

Статті