Використання корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2018.1.132867Ключові слова:
інтернет, корпоративний інтернет-ресурс, інтернет-сайт, комунікації, соціокомунікативна діяльність, соціальна група, взаємовідносини, взаємодіяАнотація
У статті висвітлено проблеми використання корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу. Визначено характер впливу формування корпоративного інтернет-ресурсу на взаємовідносини, способи та напрямки інформаційного та інструментального наповнення даного ресурсу. Запропоновано перелік ключових позицій, які сприятимуть формуванню ефективного корпоративного інтернет-ресурсу в соціокомунікативній діяльності навчального закладу.
Посилання
Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка, паблік рилейшнз [монографія] / В. М. Бебик. К. МАУП, 2005. — 440 с.
Філіпова Л. Я. Інформаційно-комунікативні прояви ресурсного потенціалу Інтернета / Л. Я. Філіпова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. — 2010. — № 2. — С. 44–48.
Бондаренко Т. О. Популяризація науки у вітчизняному медіа-просторі / Т. О. Бондаренко // Держава та регіони. — Сер.: Соціальні комунікації. — 2012. — № 1. — С. 4–8.
Дивеева Н. В.Способы и формы воздействия новых информационных технологий на популяризацию науки [Электронный ресурс] / Н. В. Дивеева // RELGA : науч.-культуролог. журн. – Текст. дан. – 2014. — № 6. — Режим доступа : http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tguwww.woa/wa/Main?textid=3888&level1=main&level2=articles (дата обращения 12.10.17). — Название с экрана.
Шелестова А. М. Характеристика та складові комунікації у вищому навчальному закладі / А. М. Шелестова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. — 2014. — № 44. — С. 93-99.
Головко О. А. Соціокомунікативний аспект ілюстративного матеріалу в електронних виданнях / О. А. Головко // Наукова школа Р. Іванченка. 2015. — С. 21–28.
Неретина Е. А. Имидж вуза в системе продвижения образовательных услуг / Е. А. Неретина, А. Б. Макарец // Сб. статей III Междунар. научно-практической конференции «Маркетинг и общество». 2008. — С. 176–179.
Шелестова А. М. Навчальна документація сучасного університету: особливості класифікації / А. М. Шелестова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. — 2009. — № 28. — С. 77–86.
Trinkle D. A. The European History Highway. A Guide to Internet Resources / D. A. Trinkle, S. A. Merriman. — New York, 2002.
Остапенко Г. Комунікація та комунікативна активність суспільства в добу інтернет-технологій: соціальний аспект / Г. Остапенко // Вісн. Книжк. палати. —2013. — № 9. — С. 47–50.
Уразова С. Л. Конвергенция как фактор жизнеспособности масс-медиа в цифровой среде. Теоретический аспект / С. Л. Уразова // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. — 2011. — № 5. — С. 287–293.
Національні інформаційні ресурси як інтегративний чинник вітчизня- ного соціокультурного середовища : [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.]. К. НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2014. — 296 с.
Щербина В. Соціальні риси мережних спільнот / В. Щербина // Соціальна психологія. — 2005. — № 2 (10). — C. 139–149.
Птащенко О. В. Розвиток моделей комунікацій в мережі Інтернет / О. В. Птащенко // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. — 2015. — № 19 (8). — С. 39–41.
REFERENCES
Bebyk V. M. (2005), Informatsiino-komunikatsiinyi menedzhment u hlobalnomu suspilstvi: psykholohiia, tekhnolohii, tekhnika, pablik ryleishnz [monohrafiia] [Information and communication management in a global society: psychology, technology, technology, public relations [monograph]]. Kyiv: MAUP, 440 p.
Filipova L. Ya. (2010), Informatsiino-komunikatyvni proiavy resursnoho potentsialu Interneta [Information and communicative manifestations of the Internet resource potential]. Journal of Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia, Vol. 2, pp. 44–48.
Bondarenko T. O. (2012), Populiaryzatsiia nauky u vitchyznianomu mediaprostori [Popularization of science in the domestic media space]. Journal of Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii. Zaporizhzhia, Vol. 1, pp. 4–8.
Dyveeva N. V. (2014), Sposoby i formy vozdeistvyia novykh informatsyonnykh tekhnolohyi na populiaryzatsyiu nauky [Ways and forms of the impact of new information technologies on the popularization of science]. Journal of RELGA: nauch.-kulturoloh, Vol. 6, available at: http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tguwww.woa/wa/Main?textid=3888&level1=main&level2=articles (accessed 12.10.17).
Shelestova A. M. (2014), Kharakterystyka ta skladovi komunikatsii u vyshchomu navchalnomu zakladi [Characteristics and Components of Communication in Higher Educational Institution]. Journal of Visn. Khark. derzh. akad. kultury, Vol. 44, pp. 93–99.
Holovko O. A. (2015), Sotsiokomunikatyvnyi aspekt iliustratyvnoho materialu v elektronnykh vydanniakh [Socio-communicative aspect of illustrative material in electronic editions]. Journal of Naukova shkola R. Ivanchenka, pp. 21–28.
Neretyna E. A. and Macaraz A. B. (2008), Ymydzh vuza v systeme prodvizhenyia obrazovatelnykh usluh [Image of the university in the system of promotion of educational services]. Journal of Sb. statei III Mezhdunar. nauchnopraktycheskoi konferentsyy «Marketynh y obshchestvo», pp. 176–179.
Shelestova A. M. (2009), Navchalna dokumentatsiia suchasnoho universytetu: osoblyvosti klasyfikatsii [Educational documentation of modern university: features of classification]. Journal of Visn. Khark. derzh. akad. kultury, Vol. 28, pp. 77–86.
Trinkle D. A., Merriman S. A. (2002), The European History Highway. A Guide to Internet Resources. New York.
Ostapenko H. (2011). Komunikatsiia ta komunikatyvna aktyvnist suspilstva v dobu internet-tekhnolohii: sotsialnyi aspekt [Communication and communicative activity of society in the era of Internet technologies: the social aspect]. Journal of Visn. Knyzhk. palaty, Vol. 9, pp. 47–50.
Urazova S. L. (2011), Konverhentsyia kak faktor zhyznesposobnosty mass-medya v tsyfrovoi srede. Teoretycheskyi aspekt [Convergence as a factor in the vitality of mass media in the digital environment. Theoretical Aspect]. Journal of Vestnyk Nyzhehorodskoho unyversyteta ym. N. Y. Lobachevskoho, Vol. 5, pp. 287–293.
Onyshchenko O. S. and oth. (2014), Natsionalni informatsiini resursy yak intehratyvnyi chynnyk vitchyznianoho sotsiokulturnoho seredovyshcha [National information resources as an integrative factor of the national socio-cultural environment: [monograph]]. K. NAN Ukrainy, Nats. b-ka Ukrainy im. V. I. Vernadskoho, 296 p.
Shcherbyna V. (2005), Sotsialni rysy merezhnykh spilnot [Social features of network communities]. Journal of Sotsialna psykholohiia, Vol. 2(10), pp. 139–149.
Ptashchenko O. V. (2015), Rozvytok modelei komunikatsii v merezhi Internet [Development of communication models in the Internet // Socio-economic development of regions in the context of international integration]. Journal of Sotsialno-ekonomichnyi rozvytok rehioniv v konteksti mizhnarodnoi intehratsii, Vol. 19 (8), pp. 39–41.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.