Критерії якості контенту інтернет-медіа
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2018.1.132903Ключові слова:
інтернет-медіа, мережева журналістика, контент, сайтАнотація
У статті розглянуто фактори, що впливають на якість інформаційно- го наповнення мережевих видань, з метою визначення шляхів удосконалення й перспектив розвитку інтернет-медіа. Запропоновано під час формування контенту звертати увагу на загальні вимоги, що висуваються до всіх сайтів: унікальність тексту, релевантність пошуковим запитам, зручність навігації, юзабіліті як вдала інформаційна архітектура, структурованість матеріалу тощо. При цьому не менш важливими залишаються традиційні професійні стандарти журналістської творчості, актуальні для всіх медіа: дотримання морально-етичних та юридичних вимог, реалізація основних функцій та принципів журналістики, відповідність інформаційним запитам цільової аудиторії. Забезпечення належного рівня якості контенту сприятиме збільшенню читацької аудиторії, підвищенню відвідуваності сайта, що корелює з його комерційним успіхом і конкурентоспроможністю в умовах щорічного збільшення кількості інтернет-видань.
Посилання
Принципы качества веб-сайтов по культуре : руководство / под. ред. М. Т. Н. Темпера, А. Темпера ; [пер. с англ. Н. Браккер]. — М., 2006. — 64 с.
Антонюк А. С. Характеристики якісного веб-сайту / А. С. Антонюк, Н. Р. Пасічник // Сучасні комп’ютерні інформаційні технології : матеріали V Всеукраїнської школи-семінару молодих вчених і студентів (Тернопіль, 22–23 травня 2015 р.). — Тернопіль : ТНЕУ, 2015. — С. 81–82.
Дмитрів Л. Якість текстового контенту сайту з погляду редактора / Л. Дмитрів // Вісн. Книжк. палати. — 2014. — № 9. — С. 10–12.
Женченко М. І. Новітні редакторські професії в умовах конвергенції та мультимедіатизації ЗМІ / М. І. Женченко // Наукові записки Інституту журналістики : зб. наук. пр. — 2012. — Т. 49. — С. 142–146.
Федорчук А. Особливості створення інформаційних ресурсів на основі традиційних та електронних ЗМІ / А. Федорчук // Бібліотеч. вісн. — 2009. — № 4. — С. 21–25.
REFERENCES
Tempera M. T. N. and Tempera A. (Eds.) (2006), Quality Principles for Cultural Websites: a Handbook, Translated by Brakker, N., Moskow, Russia, 64 р.
Antonyuk A. S. & Pasichnyk N. R. (2015), „Kharakterystyky yakisnoho vebsaytu” [Descriptions of Quality Website], Suchasni komp’yuterni informatsiyni tekhnolohiyi : materialy V Vseukrayins’koyi shkoly-seminaru molodykh vchenykh i studentiv, Ternopil’, TNEU, May 22–23, pp. 81–82.
Dmytriv L. (2014), „Yakist’ tekstovoho kontentu saytu z pohlyadu redaktora” [Quality of Text Content of Website is from the Point of View of Editor], Visnyk Knyzhkovoyi palaty, Vol. 9, pp. 10–12.
Zhenchenko M. I. (2012), „Novitni redaktors’ki profesiyi v umovakh konverhentsiyi ta mul’tymediatyzatsiyi ZMI” [The Newest Editorial Professions in the Conditions of Convergence and Multimediatization of Mass Media], Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky : zbirnyk naukovykh prats’, Vol. 49, pp. 142–146.
Fedorchuk A. (2009), „Osoblyvosti stvorennya informatsiynykh resursiv na osnovi tradytsiynykh ta elektronnykh ZMI” [Features Creation of Informative Resources are on the Basis of Traditional and Electronic Mass Media], Bibliotechnyy visnyk, Vol. 4, pp. 21–25.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.