User generated content як інструмент просування бренду в соціальних мережах
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2022.2(12).267940Ключові слова:
користувач, користувацький контент, просування, соціальні медіа, маркетинг в соціальних мережахАнотація
У статті досліджено сутність поняття користувацький контент, його головні риси, переваги серед інших способів просування в соціальних мережах у загальній стратегії просування компанії, а також надано практичні рекомендації щодо використання UGС.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше в українському науковому просторі наведено загальні вимоги та основні правила для використання UGC у соціальних мережах, надано практичні рекомендації щодо підготовки сторінки бренду перед залученням аудиторії до створення користувацького контенту.
Посилання
Consumer Trust in Online, Social and Mobile Advertising Grows // Nielsen. 2012. URL: https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2012/consumer-trust-in-online-social-and-mobile-advertising-grows/ (дата звернення: 28.10.2022).
HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/CkK_BnpKvzL/ (дата звернення: 19.11.2022).
HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/CjsLflWKrP4/ (дата звернення: 19.11.2022).
Tadena N. Advertising-Wary Consumers Still Turn to Word-of-Mouth Marketing // The Wall Street Journal. 2014. URL: https://www.wsj.com/articles/BL-269B-1800 (дата звернення: 20.10.2022).
Stackla Survey Reveals Disconnect Between the Content Consumers Want & What Marketers Deliver // Nosto. 2019. URL: https://www.nosto.com/blog/report-consumer-marketing-perspectives-on-content-in-the-digital-age/ (дата звернення: 21.10.2022).
«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» [@ababahalamaha]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/Ckaf3lgo2_N/ (дата звернення: 17.10.2022).
«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» [@ababahalamaha]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/CkZGXMLoWaI/ (дата звернення: 17.10.2022).
Мещерякова К. Що таке UGC? // Bazilik. 2020. URL: https://bazilik.media/shcho-take-ugc/ (дата звернення: 05.10.2022).
Пользовательский контент (UGC) для продвижения в Instagram // Nowedo. URL: https://nowedo.marketing/ugs (дата звернення: 07.11.2022).
Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» — як працює та чому такий ефективний. URL: https://bc-club.org.ua/guidebook/articles/rekomendacijnyj-marketyng-abo-sarafanne-radio-–-jak-pracjue-ta-chomu-takyj-efektyvnyj.html (дата звернення: 12.11.2022).
Сарафанне радіо для бізнесу: тактики, які працюють // AG Marketing. 2020. URL: https://ag.marketing/blog/sarafanne-radio-dlya-biznesu/ (дата звернення: 14.11.2022).
Чалдини Р. Б. Психология влияния. С. 180, 226. URL: https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/Robert-Chaldyny_Psyhologyya-vliyaniya_Kak-nauchitsya-ubezhdat-y-dobivatsya-uspeha.pdf (дата звернення: 22.10.2022).
Шалімова Д. UGC — як мотивувати підписників створювати контент і як зробити клієнтів більш лояльними // Brander. 2021. URL: https://brander.ua/blog/ugc-yak-motivuvati-pidpisnikiv-stvoryuvati-kontent-i-yak-zrobiti-klientiv-bilsh-loyalnimi (дата звернення: 05.10.2022).
Що таке UGC: особливості, типи і способи застосування контенту // Slaidik. 2020. URL: http://slaidik.com.ua/shho-take-ugc-osoblivosti-tipi-i-sposobi-zastosuvannya-kontentu/ (дата звернення: 05.10.2022).
REFERENCES
Consumer Trust in Online, Social and Mobile Advertising Grows, (2012) // Nielsen. Retrieved 10 October 2022 from: https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2012/consumer-trust-in-online-social-and-mobile-advertising-grows/
HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram. Retrieved 19 November 2022 from: https://www.instagram.com/p/CkK_BnpKvzL/
HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram. Retrieved 19 November 2022 from: https://www.instagram.com/p/CjsLflWKrP4/
Tadena, N. (2014). Advertising-Wary Consumers Still Turn to Word-of-Mouth Marketing // The Wall Street Journal. Retrieved 20 October 2022 from: https://www.wsj.com/articles/BL-269B-1800
Stackla Survey Reveals Disconnect Between the Content Consumers Want & What Marketers Deliver, (2019) // Nosto. Retrieved 21 October 2022 from: https://www.nosto.com/blog/report-consumer-marketing-perspectives-on-content-in-the-digital-age/
«A-BA-BA-HA-LA-MA-HA» [@ababahalamaha]. Instagram. Retrieved 17 October 2022 from: https://www.instagram.com/p/Ckaf3lgo2_N/
«A-BA-BA-HA-LA-MA-HA» [@ababahalamaha]. Instagram. Retrieved 17 October 2022 from: https://www.instagram.com/p/CkZGXMLoWaI/
Meshcheryakova K. (2020). Shcho take UGC? [What is UGC?] // Bazilik. Retrieved 5 October 2022 from: https://bazilik.media/shcho-take-ugc/
Pol'zovatel'skiy kontent (UGC) dlya prodvizheniya v Instagram [User Generated Content (UGC) for Instagram promotion] // Nowedo. Retrieved 7 November 2022 from: https://nowedo.marketing/ugs
Rekomendatsiynyy marketynh abo «sarafanne radio» — yak pratsyuye ta chomu takyy efektyvnyy [Referral marketing or "word of mouth" — how it works and why it's so effective]. Retrieved 12 November 2022 from: https://bc-club.org.ua/guidebook/articles/rekomendacijnyj-marketyng-abo-sarafanne-radio-–-jak-pracjue-ta-chomu-takyj-efektyvnyj.html
Sarafanne radio dlya biznesu: taktyky, yaki pratsyuyutʹ [Word of mouth for business: Tactics that work] // AG Marketing. Retrieved 14 November 2022 from: https://ag.marketing/blog/sarafanne-radio-dlya-biznesu/
Chaldini R. B. (2014). Psikhologiya vliyaniya [Influence: The Psychology of Persuasion]. pp. 180, 226. Retrieved 22 October 2022 from: https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/Robert-Chaldyny_Psyhologyya-vliyaniya_Kak-nauchitsya-ubezhdat-y-dobivatsya-uspeha.pdf
Shalimova D. (2021). UGC — yak motyvuvaty pidpysnykiv stvoryuvaty kontent i yak zrobyty kliyentiv bilʹsh loyalʹnymy [UGC — how to motivate subscribers to create content and how to make customers more loyal], 2021 // Brander. Retrieved 5 October 2022 from: https://brander.ua/blog/ugc-yak-motivuvati-pidpisnikiv-stvoryuvati-kontent-i-yak-zrobiti-klientiv-bilsh-loyalnimi
Shcho take UGC: osoblyvosti, typy i sposoby zastosuvannya kontentu [What is UGC: features, types and methods of using content], 2020 // Slaidik. Retrieved 5 October 2022 from: http://slaidik.com.ua/shho-take-ugc-osoblivosti-tipi-i-sposobi-zastosuvannya-kontentu/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Я. В. Івченко, І. Л. Побідаш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.