User generated content як інструмент просування бренду в соціальних мережах

Автор(и)

  • Я. В. Івченко кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Ukraine
  • І. Л. Побідаш кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5009-4557

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2022.2(12).267940

Ключові слова:

користувач, користувацький контент, просування, соціальні медіа, маркетинг в соціальних мережах

Анотація

У статті досліджено сутність поняття користувацький контент, його головні риси, переваги серед інших способів просування в соціальних мережах у загальній стратегії просування компанії, а також надано практичні рекомендації щодо використання UGС.

Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше в українському науковому просторі наведено загальні вимоги та основні правила для використання UGC у соціальних мережах, надано практичні рекомендації щодо підготовки сторінки бренду перед залученням аудиторії до створення користувацького контенту.

Посилання

Consumer Trust in Online, Social and Mobile Advertising Grows // Nielsen. 2012. URL: https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2012/consumer-trust-in-online-social-and-mobile-advertising-grows/ (дата звернення: 28.10.2022).

HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/CkK_BnpKvzL/ (дата звернення: 19.11.2022).

HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/CjsLflWKrP4/ (дата звернення: 19.11.2022).

Tadena N. Advertising-Wary Consumers Still Turn to Word-of-Mouth Marketing // The Wall Street Journal. 2014. URL: https://www.wsj.com/articles/BL-269B-1800 (дата звернення: 20.10.2022).

Stackla Survey Reveals Disconnect Between the Content Consumers Want & What Marketers Deliver // Nosto. 2019. URL: https://www.nosto.com/blog/report-consumer-marketing-perspectives-on-content-in-the-digital-age/ (дата звернення: 21.10.2022).

«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» [@ababahalamaha]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/Ckaf3lgo2_N/ (дата звернення: 17.10.2022).

«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» [@ababahalamaha]. Instagram: фото. URL: https://www.instagram.com/p/CkZGXMLoWaI/ (дата звернення: 17.10.2022).

Мещерякова К. Що таке UGC? // Bazilik. 2020. URL: https://bazilik.media/shcho-take-ugc/ (дата звернення: 05.10.2022).

Пользовательский контент (UGC) для продвижения в Instagram // Nowedo. URL: https://nowedo.marketing/ugs (дата звернення: 07.11.2022).

Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» — як працює та чому такий ефективний. URL: https://bc-club.org.ua/guidebook/articles/rekomendacijnyj-marketyng-abo-sarafanne-radio-–-jak-pracjue-ta-chomu-takyj-efektyvnyj.html (дата звернення: 12.11.2022).

Сарафанне радіо для бізнесу: тактики, які працюють // AG Marketing. 2020. URL: https://ag.marketing/blog/sarafanne-radio-dlya-biznesu/ (дата звернення: 14.11.2022).

Чалдини Р. Б. Психология влияния. С. 180, 226. URL: https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/Robert-Chaldyny_Psyhologyya-vliyaniya_Kak-nauchitsya-ubezhdat-y-dobivatsya-uspeha.pdf (дата звернення: 22.10.2022).

Шалімова Д. UGC — як мотивувати підписників створювати контент і як зробити клієнтів більш лояльними // Brander. 2021. URL: https://brander.ua/blog/ugc-yak-motivuvati-pidpisnikiv-stvoryuvati-kontent-i-yak-zrobiti-klientiv-bilsh-loyalnimi (дата звернення: 05.10.2022).

Що таке UGC: особливості, типи і способи застосування контенту // Slaidik. 2020. URL: http://slaidik.com.ua/shho-take-ugc-osoblivosti-tipi-i-sposobi-zastosuvannya-kontentu/ (дата звернення: 05.10.2022).

REFERENCES

Consumer Trust in Online, Social and Mobile Advertising Grows, (2012) // Nielsen. Retrieved 10 October 2022 from: https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2012/consumer-trust-in-online-social-and-mobile-advertising-grows/

HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram. Retrieved 19 November 2022 from: https://www.instagram.com/p/CkK_BnpKvzL/

HarperCollins [@harpercollins_norway]. Instagram. Retrieved 19 November 2022 from: https://www.instagram.com/p/CjsLflWKrP4/

Tadena, N. (2014). Advertising-Wary Consumers Still Turn to Word-of-Mouth Marketing // The Wall Street Journal. Retrieved 20 October 2022 from: https://www.wsj.com/articles/BL-269B-1800

Stackla Survey Reveals Disconnect Between the Content Consumers Want & What Marketers Deliver, (2019) // Nosto. Retrieved 21 October 2022 from: https://www.nosto.com/blog/report-consumer-marketing-perspectives-on-content-in-the-digital-age/

«A-BA-BA-HA-LA-MA-HA» [@ababahalamaha]. Instagram. Retrieved 17 October 2022 from: https://www.instagram.com/p/Ckaf3lgo2_N/

«A-BA-BA-HA-LA-MA-HA» [@ababahalamaha]. Instagram. Retrieved 17 October 2022 from: https://www.instagram.com/p/CkZGXMLoWaI/

Meshcheryakova K. (2020). Shcho take UGC? [What is UGC?] // Bazilik. Retrieved 5 October 2022 from: https://bazilik.media/shcho-take-ugc/

Pol'zovatel'skiy kontent (UGC) dlya prodvizheniya v Instagram [User Generated Content (UGC) for Instagram promotion] // Nowedo. Retrieved 7 November 2022 from: https://nowedo.marketing/ugs

Rekomendatsiynyy marketynh abo «sarafanne radio» — yak pratsyuye ta chomu takyy efektyvnyy [Referral marketing or "word of mouth" — how it works and why it's so effective]. Retrieved 12 November 2022 from: https://bc-club.org.ua/guidebook/articles/rekomendacijnyj-marketyng-abo-sarafanne-radio-–-jak-pracjue-ta-chomu-takyj-efektyvnyj.html

Sarafanne radio dlya biznesu: taktyky, yaki pratsyuyutʹ [Word of mouth for business: Tactics that work] // AG Marketing. Retrieved 14 November 2022 from: https://ag.marketing/blog/sarafanne-radio-dlya-biznesu/

Chaldini R. B. (2014). Psikhologiya vliyaniya [Influence: The Psychology of Persuasion]. pp. 180, 226. Retrieved 22 October 2022 from: https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/Robert-Chaldyny_Psyhologyya-vliyaniya_Kak-nauchitsya-ubezhdat-y-dobivatsya-uspeha.pdf

Shalimova D. (2021). UGC — yak motyvuvaty pidpysnykiv stvoryuvaty kontent i yak zrobyty kliyentiv bilʹsh loyalʹnymy [UGC — how to motivate subscribers to create content and how to make customers more loyal], 2021 // Brander. Retrieved 5 October 2022 from: https://brander.ua/blog/ugc-yak-motivuvati-pidpisnikiv-stvoryuvati-kontent-i-yak-zrobiti-klientiv-bilsh-loyalnimi

Shcho take UGC: osoblyvosti, typy i sposoby zastosuvannya kontentu [What is UGC: features, types and methods of using content], 2020 // Slaidik. Retrieved 5 October 2022 from: http://slaidik.com.ua/shho-take-ugc-osoblivosti-tipi-i-sposobi-zastosuvannya-kontentu/

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-31

Як цитувати

Івченко, Я. В., & Побідаш, І. Л. (2022). User generated content як інструмент просування бренду в соціальних мережах. Обрії друкарства, (2(12), 18–29. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2022.2(12).267940

Номер

Розділ

Статті