Управління соціальними комунікаціями під час пандемії як система внутрішньоорганізаційної взаємодії

Автор(и)

  • О. В. Тріщук кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-4009-8749
  • О. І. Говера кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-6580-9121

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287491

Ключові слова:

соціальні комунікації, управління комунікаціями, пандемія, внутрішні комунікації, комунікативний процес, інструменти комунікації, соціальні мережі

Анотація

З’ясовано роль соціальних комунікацій в умовах пандемії задля виявлення способів оперативного управління ними. Зазначено, що зміни в соціальних комунікаціях за умов політичної, економічної чи соціальної кризи істотно впливають на психологічний стан і поведінку користувачів, а також на культурні та соціальні норми, тому важливо виявити, яку саме інформацію споживає комунікат із соцмереж за кризових станів суспільства та в який спосіб і коли саме він це робить.

Посилання

Дзяна Г. О., Дзяний Р. Б. Управління комунікаціями в умовах криз. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. 2022. № 2. С. 13–21.

Скорук О. Кризові комунікації під час пандемії COVID-19. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2020. № 59. С. 118–123.

Фісенко Т. В. Зміна парадигми кризових комунікацій у період пандемії COVID-19 (на прикладі України). Обрії друкарства. 2021. № 1–2 (9–10). С. 106–120.

Яненко Я. Особливості репрезентації пандемії COVID–19 в українських інтернетЗМІ. Образ. 2020. Вип. 2 (34). С. 15–23.

Trishchuk, O., Grytsenko, O., Figol, N., Faichuk, T., & Teremko, V. (2020). Internet Media During the COVID-19 Crisis. Cuestiones Polticas, 38(Especial II), Pp. 264–275. https://doi.org/10.46398/cuestpol.382e.20

Говера О. І. Книгочитання як інструмент організаційних комунікацій в умовах пандемії (на прикладі АТ «Прикарпаттяобленерго»). Обрії друкарства. 2022. № 1 (11). С. 17–26.

Степаненко В. П. Соціальні наслідки пандемії COVID-19 у контексті суспільної трансформації в Україні: соціологічний підхід (за матеріалами наукової доповіді на засіданні Президії НАН України 14 квітня 2021 р.). Вісник НАН України. 2021. № 5. С. 33–46.

Aaker J., Smith A. The dragonfly effect: Quick, effective, and powerful ways to use social media to drive social change. Jossey-Bass. 2010. 240 р.

Wicaksono R. Corporate Social Responsibility in Media Digital During COVID-19 Pandemic. Jurnal ASPIKOM. 2021. No. 6(1). Рp. 150–166.

Rizun V., Havrylets Y., Ivaskevych D., Petrenko-Lysak A., Popov A., Tukaiev S., Yachnik Y. Stressogenic elements of the latent impact of real media reports on the COVID-19 pandemic on social groups (experimental study) : мonograph. Academy of Ukrainian Press, 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/356732051_Stressogenic_Elements_of_the_Latent_Impact_of_Real_Media_Reports_on_the_COVID-19_Pandemic_on_Social_Groups_experimental_study (дата звернення: 21.06.2023).

References

Dzyana, G. O. & Dzyany’j, R. B. (2022). Upravlinnya komunikaciyamy’ v umovax kry’z [Management of communications in crisis conditions]. Dniprovs’ky’j naukovy’j chasopy’s publichnogo upravlinnya, psy’xologiyi, prava. Vol. 2. Pp. 13–21.

Skoruk, O. (2020). Kry’zovi komunikaciyi pid chas pandemiyi COVID-19 [Crisis communications during the COVID-19 pandemic]. Zbirny’k naukovy’x pracz’ Cherkas’kogo derzhavnogo texnologichnogo universy’tetu. Seriya: Ekonomichni nauky’. Vol. 59. Pp. 118–123.

Fisenko, T. V. (2021). Zmina parady’gmy’ kry’zovy’x komunikacij u period pandemiyi COVID-19 (na pry’kladi Ukrayiny’) [Changing the paradigm of crisis communications during the COVID-19 pandemic (on the example of Ukraine)]. Obriyi drukarstva. Vol. 1–2 (9–10). Pp. 106–120.

Yanenko, Ya. (2020). Osobly’vosti reprezentaciyi pandemiyi COVID–19 v ukrayins’ky’x internetZMI [Peculiarities of the representation of the COVID-19 pandemic in the Ukrainian online mass media]. Obraz. Vol. 2 (34). Pp. 15–23.

Trishchuk, O., Grytsenko, O., Figol, N., Faichuk, T., & Teremko, V. (2020). Internet Media During the COVID-19 Crisis. Cuestiones Polticas, 38(Especial II), 264–275. https://doi.org/10.46398/cuestpol.382e.20

Govera, O. I. (2022). Kny’gochy’tannya yak instrument organiza­cij­ny’x komunikacij v umovax pandemiyi (na pry’kladi AT «Pry’kar­patty­aoblenergo») [Book reading as a tool of organizational com­munications in the conditions of a pandemic (on the example of JSC «Prykarpattiaoblenergo»)]. Obriyi drukarstva. Vol. 1 (11). Pp. 17–26.

Stepanenko, V. P. (2021). Social’ni naslidky’ pandemiyi COVID-19 u konteksti suspil’noyi transformaciyi v Ukrayini: sociologichny’j pidxid (za materialamy’ naukovoyi dopovidi na zasidanni Prezy’diyi NAN Ukrayiny’ 14 kvitnya 2021 r.). [Social consequences of the COVID-19 pandemic in the context of social transformation in Ukraine: a sociological approach (based on the materials of a scientific report at the meeting of the Presidium of the National Academy of Sciences of Ukraine on April 14, 2021)]. Visny’k NAN Ukrayiny’. Vol. 5. Pp. 33–46.

Aaker, J. & Smith, A. (2010). The dragonfly effect: Quick, effective, and powerful ways to use social media to drive social change. Jossey-Bass. 240 р.

Wicaksono, R. (2021). Corporate Social Responsibility in Media Digital During COVID-19 Pandemic. Jurnal ASPIKOM. Vol. 6(1). Рp. 150–166.

Rizun, V., Havrylets, Y., Ivaskevych, D., Petrenko-Lysak, A., Popov, A., Tukaiev, S. & Yachnik, Y. Stressogenic elements of the latent impact of real media reports on the COVID-19 pandemic on social groups (experimental study) : мonograph. Academy of Ukrainian Press, 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/356732051_Stressogenic_Elements_of_the_Latent_Impact_of_Real_Media_Reports_on_the_COVID-19_Pandemic_on_Social_Groups_experimental_study (21.06.2023)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-17

Як цитувати

Тріщук, О. В., & Говера, О. І. (2023). Управління соціальними комунікаціями під час пандемії як система внутрішньоорганізаційної взаємодії. Обрії друкарства, (1(13), 5–14. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287491

Номер

Розділ

Статті