Розробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Cікорського
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287512Ключові слова:
імідж, піар, бренд, сувенірна продукціяАнотація
Кожна компанія прагне зберігати зв’язок зі своїми клієнтами та аудиторією. Університети не є винятком, оскільки це забезпечує залучення нових студентів і підвищує лояльність до бренду серед працівників та випускників.
Під час дослідження було вивчено наукову основу створення, випуску та розповсюдження сувенірної продукції, зокрема для ЗВО. Ці знання були втілені в практичних результатах, а саме — створенні сувенірної продукції для НН ВПІ.
Посилання
Гаврилюк А., Данник К. Сувенірний брендинг в Україні як маркетинговий інструмент етнотуристичної промоції території. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2015. № 4. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=838 (дата звернення: 1.05.2023).
Дибчук Л., Пітик О. Сувенірно-подарункова продукція як потужний інструмент маркетингових комунікацій. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 2 (107). С. 36-40.
Журнал VPI Press : веб-сайт. URL: https://t.me/c/1375346620/66 (дата звернення: 1.05.2023).
Карпій О., Струк Н. Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2020. Вип. 2. №2. С. 119-126.
Кобєлєв В., Дятлова Д. Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії. Вісник НТУ «ХПІ». 2014. № 34 (1077). С. 133-138.
КПІ Brand Store : веб-сайт. URL: https://www.facebook.com/kpibrandstore (дата звернення: 1.05.2023).
Рекламно-сувенірна продукція. Принтцентр «Polytech» : веб-сайт. URL: https://printc12.com.ua/ua/suvenirnaya-produktsiya/ (дата звернення: 1.05.2023).
Семенюк С. Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти //Галицький економічний вісник. 2015. Т. 48. № 1. С. 155-161.
ABC Show: веб-сайт. URL: https://abc.com/ (дата звернення: 1.05.2023).
Bovee C., Arens W. Contemporary Advertising. NY: McGraw-Hill Education, 2002. 614 p.
Instgram-акаунт «vpi_kpi» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_kpi/ (дата звернення: 1.05.2023).
Instgram-акаунт «vpi_life_news» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_life_news/ (дата звернення: 1.05.2023).
Instgram-акаунт «vpi_mascot» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_mascot/ (дата звернення: 1.05.2023).
Instgram-акаунт «vpi_souvenirs» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_souvenirs/ (дата звернення: 1.05.2023).
Sherrington M. Added Value: The Alchemy of Brand-Led Growth. London: Palgrave Macmillan, 2003. 224 p.
REFERENCES
Havryliuk, A. & Dannyk, K. (2015). Suvenirnyi brendynh v Ukraini yak marketynhovyi instrument etnoturystychnoi promotsii terytorii [Souvenir branding in Ukraine as a marketing tool for ethno-tourism promotion of the territory]. Retrieved 1 May 2023 from http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=838.
Dybchuk, L. & Pityk, O. (2019). Suvenirno-podarunkova produktsiia yak potuzhnyi instrument marketynhovykh komunikatsii [Souvenir and gift products as a powerful tool of marketing communications]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, 2 (107), 36-40.
Zhurnal VPI Press. (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://t.me/c/1375346620/66.
Karpii, O. & Struk, N. (2020). Suvenirna reklama yak faktor vplyvu na povedinku spozhyvacha [Souvenir advertising as a factor influencing consumer behavior]. Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku, Vol. 2, pp.119-126.
Kobieliev, V. & Diatlova, D. (2014). Suvenirna produktsiia yak odyn iz vazhlyvishykh zasobiv reklamy dlia kompanii [Souvenir products as one of the most important means of advertising for the company]. Visnyk NTU «KhPI», Vol. 34 (1077), pp. 133-138.
KPI Brand Store. (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.facebook.com/kpibrandstore.
Reklamno-suvenirna produktsiia. Prynttsentr «Polytech». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://printc12.com.ua/ua/suvenirnaya-produktsiya/.
Semeniuk, S. (2015) Planuvannia reklamnoi kampanii zakladiv vyshchoi osvity //Halytskyi ekonomichnyi visnyk [Planning the advertising campaign of institutions of higher education]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk, Vol. 48, 1, pp.155-161.
ABC Show. (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://abc.com/.
Bovee, C., Arens, W. (2002). Contemporary Advertising. USA, NY: McGraw-Hill Education.
Instgram-akaunt «vpi_kpi». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_kpi/.
Instgram-akaunt «vpi_life_news». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_life_news/.
Instgram-akaunt «vpi_mascot». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_mascot/.
Instgram-akaunt «vpi_souvenirs». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_souvenirs/.
Sherrington, M. (2002). Added Value: The Alchemy of Brand-Led Growth. UK, London: Palgrave Macmillan.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Т. В. Фісенко, О. О. Балюн, А. В. Григоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.