Розробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Cікорського

Автор(и)

  • Т. В. Фісенко кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0003-1837-0117
  • О. О. Балюн кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-7676-9049
  • А. В. Григоренко кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287512

Ключові слова:

імідж, піар, бренд, сувенірна продукція

Анотація

Кожна компанія прагне зберігати зв’язок зі своїми клієнтами та аудиторією. Університети не є винятком, оскільки це забезпечує залучення нових студентів і підвищує лояльність до бренду серед працівників та випускників.
Під час дослідження було вивчено наукову основу створення, випуску та розповсюдження сувенірної продукції, зокрема для ЗВО. Ці знання були втілені в практичних результатах, а саме — створенні сувенірної продукції для НН ВПІ.

Посилання

Гаврилюк А., Данник К. Сувенірний брендинг в Україні як маркетинговий інструмент етнотуристичної промоції території. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2015. № 4. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=838 (дата звернення: 1.05.2023).

Дибчук Л., Пітик О. Сувенірно-подарункова продукція як потужний інструмент маркетингових комунікацій. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 2 (107). С. 36-40.

Журнал VPI Press : веб-сайт. URL: https://t.me/c/1375346620/66 (дата звернення: 1.05.2023).

Карпій О., Струк Н. Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2020. Вип. 2. №2. С. 119-126.

Кобєлєв В., Дятлова Д. Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії. Вісник НТУ «ХПІ». 2014. № 34 (1077). С. 133-138.

КПІ Brand Store : веб-сайт. URL: https://www.facebook.com/kpibrandstore (дата звернення: 1.05.2023).

Рекламно-сувенірна продукція. Принтцентр «Polytech» : веб-сайт. URL: https://printc12.com.ua/ua/suvenirnaya-produktsiya/ (дата звернення: 1.05.2023).

Семенюк С. Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти //Галицький економічний вісник. 2015. Т. 48. № 1. С. 155-161.

ABC Show: веб-сайт. URL: https://abc.com/ (дата звернення: 1.05.2023).

Bovee C., Arens W. Contemporary Advertising. NY: McGraw-Hill Education, 2002. 614 p.

Instgram-акаунт «vpi_kpi» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_kpi/ (дата звернення: 1.05.2023).

Instgram-акаунт «vpi_life_news» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_life_news/ (дата звернення: 1.05.2023).

Instgram-акаунт «vpi_mascot» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_mascot/ (дата звернення: 1.05.2023).

Instgram-акаунт «vpi_souvenirs» : веб-сайт. URL: https://www.instagram.com/vpi_souvenirs/ (дата звернення: 1.05.2023).

Sherrington M. Added Value: The Alchemy of Brand-Led Growth. London: Palgrave Macmillan, 2003. 224 p.

REFERENCES

Havryliuk, A. & Dannyk, K. (2015). Suvenirnyi brendynh v Ukraini yak marketynhovyi instrument etnoturystychnoi promotsii terytorii [Souvenir branding in Ukraine as a marketing tool for ethno-tourism promotion of the territory]. Retrieved 1 May 2023 from http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=838.

Dybchuk, L. & Pityk, O. (2019). Suvenirno-podarunkova produktsiia yak potuzhnyi instrument marketynhovykh komunikatsii [Souvenir and gift products as a powerful tool of marketing communications]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, 2 (107), 36-40.

Zhurnal VPI Press. (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://t.me/c/1375346620/66.

Karpii, O. & Struk, N. (2020). Suvenirna reklama yak faktor vplyvu na povedinku spozhyvacha [Souvenir advertising as a factor influencing consumer behavior]. Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku, Vol. 2, pp.119-126.

Kobieliev, V. & Diatlova, D. (2014). Suvenirna produktsiia yak odyn iz vazhlyvishykh zasobiv reklamy dlia kompanii [Souvenir products as one of the most important means of advertising for the company]. Visnyk NTU «KhPI», Vol. 34 (1077), pp. 133-138.

KPI Brand Store. (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.facebook.com/kpibrandstore.

Reklamno-suvenirna produktsiia. Prynttsentr «Polytech». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://printc12.com.ua/ua/suvenirnaya-produktsiya/.

Semeniuk, S. (2015) Planuvannia reklamnoi kampanii zakladiv vyshchoi osvity //Halytskyi ekonomichnyi visnyk [Planning the advertising campaign of institutions of higher education]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk, Vol. 48, 1, pp.155-161.

ABC Show. (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://abc.com/.

Bovee, C., Arens, W. (2002). Contemporary Advertising. USA, NY: McGraw-Hill Education.

Instgram-akaunt «vpi_kpi». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_kpi/.

Instgram-akaunt «vpi_life_news». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_life_news/.

Instgram-akaunt «vpi_mascot». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_mascot/.

Instgram-akaunt «vpi_souvenirs». (n.d.). Retrieved 1 May 2023 from https://www.instagram.com/vpi_souvenirs/.

Sherrington, M. (2002). Added Value: The Alchemy of Brand-Led Growth. UK, London: Palgrave Macmillan.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-17

Як цитувати

Фісенко, Т. В., Балюн, О. О., & Григоренко, А. В. (2023). Розробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Cікорського. Обрії друкарства, (1(13), 51–64. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287512

Номер

Розділ

Статті