Специфіка формування особистого бренду фрилансера на платформі «Upwork» та в соцмережі «Linkedin»: компаративний аналіз
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.1(15).304348Ключові слова:
особистий бренд, бренд фрилансера, професійні та особисті риси фрилансера, платформа «Upwork» та соцмережа «Linkedin»Анотація
У статті розглянуто специфічні можливості для формування особистого бренду фрилансера на платформі з пошуку роботи «Upwork» та в соцмережі з налагодження професійних контактів «LinkedIn». Мета роботи полягає в порівняльному аналізові специфіки формування селф-бренду віддаленого фахівця на вказаних інтернет-ресурсах. У роботі з’ясовано, що персональний бренд фрилансера є важливим засобом його позиціонування в сучасному конкурентному середовищі. Під селф-брендингом віддаленого фахівця розуміємо унікальну комбінацію професійної придатності, особистих цінностей та іміджу, що вирізняє фрилансера з-поміж конкурентів та робить його образ привабливим для потенційних клієнтів.
Посилання
Амосов О. Ю., Діденко Н. В., Лебєдєва К. Ю. Брендинг як основний інструмент маркетингу в Україні. Економічна наука. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 12. С. 10–12.
Гиріна Т., Хлюст В. Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності. Образ. 2021. Вип. 3 (37). С. 96–105.
Гриценко А. А. Вплив формування інформаційно-мережевої економіки на соціальні відносини і характер знань. Суспільство, економіка та економічна наука в ХХІ столітті : зб. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 21–22 квітня 2017 р. Київ: КНЕУ, 2017. С. 8–12. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/84323436.pdf (дата звернення: 11.04.2024).
Ілляшенко Н. С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств: [монографія]. Суми: вид-во СумДУ, 2011. 192 c.
Омельченко В. Я., Омельченко О. В., Омельченко Г. П. Розвиток електронної логістики в системі світової інформаційної економіки: монографія. Маріуп. держ. ун-т. Маріуполь: ППНС, 2017. 245 с.
Особистий бренд IT фахівця. URL: https://welovebrands.com.ua/ua/blogs/osobystyj-brend-it-fahivtsya/ (дата звернення: 11.04.2024).
Про офіційний сайт Upwork. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Upwork (дата звернення: 12.04.2024).
Стратюк В. Р. Комплексна модель побудови персонального бренду HR директора компанії у сучасному цифровому середовищі. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2022. Т. 33(72), № 3. С. 338–342.
Стратюк В.Р. Система інструментів онлайн-комунікації для побудови персонального бренду HR директора компанії. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2022. № 2(50). С. 125–130. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_2_17 (дата звернення: 10.04.2024).
Топ 5 найкращих сервісів для фрілансерів! Біржі фрілансу 2023. URL: https://freelancers.org.ua/topic/202-top-5-najkraschih-servisiv-dlya-frilanseriv-birzhi-frilansu-2023/ (дата звернення: 10.04.2024).
Федоренко О., Капітан Є. Селф-брендінг як засіб позиціонування тележурналіста. Теле-та радіожурналістика : зб. наук. праць. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2012. Вип. 11. С. 81–87.
Що таке LinkedIn і як я можу його використовувати? URL: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a791920/-linkedin-?lang=uk (дата звернення: 11.04.2024).
Як створити особистий бренд: мета, позиціювання та канали комунікації. URL:https://netpeak.net/uk/blog/yak-stvoriti-osobistiy-brend-meta-pozitsiyuvannya-ta-kanali-komunikatsii / (дата звернення: 11.04.2024).
Öberg, C. (2018). Social and Economic Ties in the Freelance and Sharing Economies, Journal of Small Business and entrepreneurship, vol. 30, № 1, 77–96, Available through: LUSEM Library website .URL: http://www.lusem.lu.se/library.
Pigou A. C. The Theory Of Unemployment. Archive. URL: https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.59439.
REFERENCES
Amosov O. Y., Didenko N. V., Lebedeva K. Y. «Branding as a key marketing tool in Ukraine» Economics. Investments: practice and experience». 2015. № 12. С. 10–12.
Gyrina T., Khlyust, V. (2021). Self-branding of a modern media specialist in the framework of digital reality. Obraz, Ed. 3 (37), 96-105.
Hrytsenko A. A. (2017). Impact of forming an information and network economy on social relations and the nature of knowledge. Society, economy and economic science in XXI century: proceedings of the II international scientific and practical conference, Apr. 21–22 2017. Kyiv: KNEU, 8–12. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/84323436.pdf (acceded: 11.04.2024).
Illyashenko N. S. (2011) Organizational and Economic Principles of Innovative Marketing of Industrial Enterprises: [Monograph]. Sumy: Sumy State University Publishing House, 192.
Omelchenko V. Y., Omelchenko O. V., Omelchenko G. P. (2017) Development of electronic logistics in the global information economy: monograph. Mariupol State University. Mariupol: ППНС, 245.
Personal brand of IT specialist. URL: https://welovebrands.com.ua/ua/blogs/osobystyj-brend-it-fahivtsya/ (acceded: 11.04.2024).
About official Upwork website. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Upwork.
Stratiuk V. P. (2022). A comprehensive model of building a personal brand of company's HR director in the modern digital environment. Scientific Notes of V.I. Vernadsky Taurida National University. Series: Philology. Journalistics. vol. 33(72), № 3, 338–342.
Stratiuk V. P. (2022). A system of online communication tools for building a personal brand for the company's HR director. Country and regions. Series: Social communications, № 2(50), 125–130. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_2_17.
Top 5 best services for freelancers! Freelance marketplaces in 2023. URL: https://freelancers.org.ua/topic/202-top-5-najkraschih-servisiv-dlya-frilanseriv-birzhi-frilansu-2023.
Fedorenko O., Kapitan E. (2012). Self-branding as a means of positioning a TV journalist. Television and radio journalism: a collection of research papers, Lviv: Ivan Franko National University of Lviv, Ed. 11., 81–87.
What is LinkedIn and how can I use it? URL: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a791920/-linkedin-?lang=uk.
How to create a personal brand: goal, positioning, and communication channels. URL:https://netpeak.net/uk/blog/yak-stvoriti-osobistiy-brend-meta-pozitsiyuvannya-ta-kanali-komunikatsii/.
Öberg, C. (2018). Social and Economic Ties in the Freelance and Sharing Economies, Journal of Small Business and entrepreneurship, Vol 30, № 1, 77–96, Available through: LUSEM Library website. URL: http://www.lusem.lu.se/library.
Pigou A. C. The Theory Of Unemployment. Archive. URL: https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.59439
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ковтун Н. О., Шинкаренко Ю. В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.