Специфіка формування особистого бренду фрилансера на платформі «Upwork» та в соцмережі «Linkedin»: компаративний аналіз

Автор(и)

  • Н. О. Ковтун кафедра журналістики, реклами та PR-технологій, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна https://orcid.org/0000-0002-1493-1928
  • Ю. В. Шинкаренко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.1(15).304348

Ключові слова:

особистий бренд, бренд фрилансера, професійні та особисті риси фрилансера, платформа «Upwork» та соцмережа «Linkedin»

Анотація

У статті розглянуто специфічні можливості для формування особистого бренду фрилансера на платформі з пошуку роботи «Upwork» та в соцмережі з налагодження професійних контактів «LinkedIn». Мета роботи полягає в порівняльному аналізові специфіки формування селф-бренду віддаленого фахівця на вказаних інтернет-ресурсах. У роботі з’ясовано, що персональний бренд фрилансера є важливим засобом його позиціонування в сучасному конкурентному середовищі. Під селф-брендингом віддаленого фахівця розуміємо унікальну комбінацію професійної придатності, особистих цінностей та іміджу, що вирізняє фрилансера з-поміж конкурентів та робить його образ привабливим для потенційних клієнтів.

Посилання

Амосов О. Ю., Діденко Н. В., Лебєдєва К. Ю. Брендинг як основний інст­румент маркетингу в Україні. Економічна наука. Інвестиції: прак­тика та досвід. 2015. № 12. С. 10–12.

Гиріна Т., Хлюст В. Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності. Образ. 2021. Вип. 3 (37). С. 96–105.

Гриценко А. А. Вплив формування інформаційно-мережевої економіки на соціальні відносини і характер знань. Суспільство, економіка та економічна наука в ХХІ столітті : зб. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 21–22 квітня 2017 р. Київ: КНЕУ, 2017. С. 8–12. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/84323436.pdf (дата звернення: 11.04.2024).

Ілляшенко Н. С. Організаційно-економічні засади інноваційного мар­кетингу промислових підприємств: [монографія]. Суми: вид-во СумДУ, 2011. 192 c.

Омельченко В. Я., Омельченко О. В., Омельченко Г. П. Розвиток елек­тронної логістики в системі світової інформаційної економіки: моно­графія. Маріуп. держ. ун-т. Маріуполь: ППНС, 2017. 245 с.

Особистий бренд IT фахівця. URL: https://welovebrands.com.ua/ua/blogs/osobystyj-brend-it-fahivtsya/ (дата звернення: 11.04.2024).

Про офіційний сайт Upwork. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Upwork (дата звернення: 12.04.2024).

Стратюк В. Р. Комплексна модель побудови персонального бренду HR директора компанії у сучасному цифровому середовищі. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2022. Т. 33(72), № 3. С. 338–342.

Стратюк В.Р. Система інструментів онлайн-комунікації для побудови персонального бренду HR директора компанії. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2022. № 2(50). С. 125–130. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_2_17 (дата звернення: 10.04.2024).

Топ 5 найкращих сервісів для фрілансерів! Біржі фрілансу 2023. URL: https://freelancers.org.ua/topic/202-top-5-najkraschih-servisiv-dlya-frilanseriv-birzhi-frilansu-2023/ (дата звернення: 10.04.2024).

Федоренко О., Капітан Є. Селф-брендінг як засіб позиціонування теле­журналіста. Теле-та радіожурналістика : зб. наук. праць. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2012. Вип. 11. С. 81–87.

Що таке LinkedIn і як я можу його використовувати? URL: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a791920/-linkedin-?lang=uk (дата звернення: 11.04.2024).

Як створити особистий бренд: мета, позиціювання та канали ко­му­ні­­кації. URL:https://netpeak.net/uk/blog/yak-stvoriti-osobistiy-brend-­meta-pozitsiyuvannya-ta-kanali-komunikatsii / (дата звернення: 11.04.2024).

Öberg, C. (2018). Social and Economic Ties in the Freelance and Sharing Economies, Journal of Small Business and entrepreneurship, vol. 30, № 1, 77–96, Available through: LUSEM Library website .URL: http://www.lusem.lu.se/library.

Pigou A. C. The Theory Of Unemployment. Archive. URL: https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.59439.

REFERENCES

Amosov O. Y., Didenko N. V., Lebedeva K. Y. «Branding as a key marketing tool in Ukraine» Economics. Investments: practice and experience». 2015. № 12. С. 10–12.

Gyrina T., Khlyust, V. (2021). Self-branding of a modern media specialist in the framework of digital reality. Obraz, Ed. 3 (37), 96-105.

Hrytsenko A. A. (2017). Impact of forming an information and network economy on social relations and the nature of knowledge. Society, economy and economic science in XXI century: proceedings of the II international scientific and practical conference, Apr. 21–22 2017. Kyiv: KNEU, 8–12. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/84323436.pdf (acceded: 11.04.2024).

Illyashenko N. S. (2011) Organizational and Economic Principles of Innovative Marketing of Industrial Enterprises: [Monograph]. Sumy: Sumy State University Publishing House, 192.

Omelchenko V. Y., Omelchenko O. V., Omelchenko G. P. (2017) Development of electronic logistics in the global information economy: monograph. Mariupol State University. Mariupol: ППНС, 245.

Personal brand of IT specialist. URL: https://welovebrands.com.ua/ua/blogs/osobystyj-brend-it-fahivtsya/ (acceded: 11.04.2024).

About official Upwork website. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Upwork.

Stratiuk V. P. (2022). A comprehensive model of building a personal brand of company's HR director in the modern digital environment. Scientific Notes of V.I. Vernadsky Taurida National University. Series: Philology. Journalistics. vol. 33(72), № 3, 338–342.

Stratiuk V. P. (2022). A system of online communication tools for building a personal brand for the company's HR director. Country and regions. Series: Social communications, № 2(50), 125–130. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_2_17.

Top 5 best services for freelancers! Freelance marketplaces in 2023. URL: https://freelancers.org.ua/topic/202-top-5-najkraschih-servisiv-dlya-frilanseriv-birzhi-frilansu-2023.

Fedorenko O., Kapitan E. (2012). Self-branding as a means of positioning a TV journalist. Television and radio journalism: a collection of research papers, Lviv: Ivan Franko National University of Lviv, Ed. 11., 81–87.

What is LinkedIn and how can I use it? URL: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a791920/-linkedin-?lang=uk.

How to create a personal brand: goal, positioning, and communication channels. URL:https://netpeak.net/uk/blog/yak-stvoriti-osobistiy-brend-meta-pozitsiyuvannya-ta-kanali-komunikatsii/.

Öberg, C. (2018). Social and Economic Ties in the Freelance and Sharing Economies, Journal of Small Business and entrepreneurship, Vol 30, № 1, 77–96, Available through: LUSEM Library website. URL: http://www.lusem.lu.se/library.

Pigou A. C. The Theory Of Unemployment. Archive. URL: https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.59439

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-10

Як цитувати

Ковтун, Н. О., & Шинкаренко, Ю. В. (2024). Специфіка формування особистого бренду фрилансера на платформі «Upwork» та в соцмережі «Linkedin»: компаративний аналіз. Обрії друкарства, (1(15), 188–201. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.1(15).304348

Номер

Розділ

Статті