Змішана освіта в підготовці фахівців із видавничої справи та редагування
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2016.1.95065Ключові слова:
Змішана освіта, онлайн-курс, ротаційна модель, фекс-модель, модель a la carte, насичена віртуальна модельАнотація
У статті визначено сучасні тенденції в освітньому процесі, зокрема — поняття про «змішану», або «гібридну» освіту. Подано головні моделі змішаної освіти: ротаційну, фекс-модель, модель a la carte та насичену віртуальну модель. У сучасному процесі міжкультурної комунікації компетенції фахівців у галузі видавничої справи та редагування та підготовка таких фахівців потребують впровадження нових технологій на стику онлайн- та офлайн-освіти. На основі результатів дослідження можливе подальше впровадження змішаної освіти у процес підготовки фахівців із видавничої справи та редагування.Посилання
Платформа Prometheus. Онлайн-курс «Як створити масовий відкритий онлайн-курс» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://courses.prometheus.org.ua/courses/Prometheus/MOOC101/2016_T1.
Ambrose S. A., Bridges M. W. How learning works: Seven research-based principles for smart teaching / S. A. Ambrose, M. W. Bridges, M. DiPietro, M. C. Lovett, M. K. Norman. — Jossey-Bass, 2010. — 336 p.
Clark R. C., Mayer, R. E. e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning (3rd ed.) / R. C. Clark, R. E. Mayer. — Pfeiffer, 2011. — 528 p.
Kaplan A. M., Haenlein M. Higher education and the digital revolution: About MOOCs, SPOCs, social media, and the Cookie Monster / Business Horizons. — 2016. — Volume 59. — Issue 4. — P. 441–450.
Pappano L. The Year of MOOC. / The New York Times, retrieved 18 April 2014 [Електронний ресурс] — Режим доступу : http://www.nytimes.com/2012/11/04/education/edlife/massive-open-online-courses-are-multiplying-at-a-rapid-pace.html?pagewanted=all&_r=0.
Woolley D. PLATO: The Emergence of Online Community / Think of it, 1994. [Електронний ресурс] — Режим доступу : http://thinkofit.com/plato/dwplato.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.