Логічна недостатність класифікації речень у навчальній літературі

Автор(и)

  • Л. М. Гриднєва

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95228

Ключові слова:

Поділ понять, Класифікація, Типологія

Анотація

Дослідження присвячене логічному аналізу синтаксичної структури речення в підручниках з українській мові. Основна увага приділяється термінологічному апарату, правилам поділу понять, класифікації різних типів речення у навчальній літературі та порівняння їх із наявними в академічних монографіях.

Посилання

Бондаренко Г. В. К изучению текста как иерархической структурі суперсинтаксических единиц / Г. В. Бондаренко // НТИ, Сер. 2. — 1975. — № 8. — С. 19–23.

Жовтобрюх М. А. Українська літературна мова: монографія / М. А. Жовтобрюх. — Київ : Наук. думка, 1964. — 265 с.

Козачук Г. О. Українська мова: практикум / Г. О. Козачук. — Київ: Вища шк., 1991. — 398 с.

Свинцов В. И. Логика: учебник / В. И. Свинцов. — М. : Высшая шк., 1987. — 287 с.

Свинцов В. И. Логические основы редактирования текста : монографія / В. И.Свинцов. — М.: Книга, 1972. — 272 с.

Сучасна українська літературна мова: синтаксис / за ред. І. К. Білодіда. — Київ : Наук. думка, 1972. –511 с.

Тофтул М. Т. Логіка: підручник, 2-ге вид., допов. / М. Г. Тофтул. — Київ : Академія, 2008. — 400 с.

Ющук І. П. Українська мова: навч. посіб. / І. П. Ющук. — Вид. 3-тє, виправ. — Київ : Вища школа, 1984. — 312 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Гриднєва, Л. М. (2015). Логічна недостатність класифікації речень у навчальній літературі. Обрії друкарства, (1), 32–38. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95228

Номер

Розділ

Статті