Гендерна психологія в роботі редактора
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95233Ключові слова:
Гендерна психологія, Чоловіче і жіноче мисленняАнотація
У статті розглядяються особливості чоловічої та жіночої психологій, які впливають на сприймання і розуміння текстів. Акцентується на тому, що редактор під час роботи над текстом має враховувати особливості мислення чоловічої та жіночої читацької аудиторії.Посилання
Медина Дж. Правила мозга. Что стоит знать о мозге вам и вашим детям / Дж. Медина — М. : Манн, Иванов и Фербер, 2014. — 304 с.
Обозов. Н. Н. Женщина+мужчина=?! / Н. Н. Обозов. — Санкт-Петербург : Облик, 2000. — 112 с.
Sex differences in brain activation elicited by humo / Azim E., Mobbs D., Jo B., Menon V., Reiss AL. — Proc Natl Acad Sci U S A, 2005. — Nov. 8;102(45):16496–501.
Ericson J. Men and women ‘wired differently’: brain scans show differences in neural circuitry / Ericson J. — Medicaldaily, 2013. — Dec. 2.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-11-28
Як цитувати
Д’ячук, С. В. (2015). Гендерна психологія в роботі редактора. Обрії друкарства, (1), 82–86. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95233
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.