Гендерна психологія в роботі редактора

Автор(и)

  • С. В. Д’ячук

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95233

Ключові слова:

Гендерна психологія, Чоловіче і жіноче мислення

Анотація

У статті розглядяються особливості чоловічої та жіночої психологій, які впливають на сприймання і розуміння текстів. Акцентується на тому, що редактор під час роботи над текстом має враховувати особливості мислення чоловічої та жіночої читацької аудиторії.

Посилання

Медина Дж. Правила мозга. Что стоит знать о мозге вам и вашим детям / Дж. Медина — М. : Манн, Иванов и Фербер, 2014. — 304 с.

Обозов. Н. Н. Женщина+мужчина=?! / Н. Н. Обозов. — Санкт-Петербург : Облик, 2000. — 112 с.

Sex differences in brain activation elicited by humo / Azim E., Mobbs D., Jo B., Menon V., Reiss AL. — Proc Natl Acad Sci U S A, 2005. — Nov. 8;102(45):16496–501.

Ericson J. Men and women ‘wired differently’: brain scans show differences in neural circuitry / Ericson J. — Medicaldaily, 2013. — Dec. 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Д’ячук, С. В. (2015). Гендерна психологія в роботі редактора. Обрії друкарства, (1), 82–86. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95233

Номер

Розділ

Статті