Реклама в українській пресі: між корисним і доцільним

Автор(и)

  • Г. О. Мардус

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95238

Ключові слова:

Реклама, Ефективність, Оцінка, Цільова аудиторія, Маркетинг, Комунікації, ЗМІ, Преса, Рекламоносій, Моніторинг

Анотація

У статті здійснено аналіз стану та ефективності реклами в пресі. Виявлено як позитивні, так і негативні впливи реклами на споживачів. Обґрунтовано основні переваги реклами в пресі. Сформульовано висновки щодо створення ефективної рекламної комунікації в пресі.

Посилання

Войтович Н. Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — C. 127–130.

Газета «Aviso plus» // Розділ «Послуги». — № 79. — жовтень 2015. — C. 8–9.

Журнал «VIVA» // Розділ «Розваги». — № 14. — вересень 2015. — C. 13–14.

Кузнєцова О. Професійна етика журналіста : навчальний посібник / О. Кузнецова. — Львів : ПАЇС, 2005. — 125 с.

Маєвський О. До проблеми правового регулювання прихованої реклами в мас-медіа України та за кордоном [Електронний ресурс] / О. Маєвський. — Львів : Львівськ. нац. ун-т ім. І. Франка, 2005. — Режим доступу: www.franko.lviv.ua/faculty/jur/publications/visnyk26/Statti Maevsky.htm. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.

Мельник А. Доверие к рекламе в СМИ и на ТВ снизилось на 20–25 % в пользу онлайн: исследование Nielsen [Електронний ресурс] / А. Мельник // Ain.ua. — 2012. — Режим доступу: ain.ua/2012/04/11/80310. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.

Миронов Ю. Основи рекламної діяльності : навч. посібник / Ю. Миронов, Р. Крамар. — Дрогобич : Посвіт, 2007. — 108 с.

Музикант В. Рекламні та ПР-технології у бізнесі, комерції та політиці / В. Музикант. — Москва : ІНФРА-М. 2014. — 275 с.

Назайкин А. Как оценить эффективность рекламы / А. Назайкин. — Москва : Солон-Пресс, 2014. — 304 с.

Номінація від журналу «Фокус» // «Фокус Медиа». — 2014. — C. 11–12.

Плессі Е. Психологія рекламного впливу. Як ефективно впливати на споживачів / пер. з англ.; за ред. Л. Богомолової. — Санкт-Петербург : Пітер, 2007. — 272 с.

Погорелов А. Трансформации в прессе-2015: о пользе честных оценок и грамотных прогнозов [Електронний ресурс] / А. Погорелов // «Телекритики». — 2014. — Режим доступу: www.telekritika.ua/rinok/2014-12-30/102148. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.

Пронина Е. Психологическая экспертиза рекламы : Теория и методика психотехнического анализа рекламы / Е. Пронина. — Москва : РИП-холдинг, 2000. — 95 с.

Ромат Є. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах: [монографія] / Є. Ромат. — Київ : Вид-во НАДУ, 2003. — 380 с.

Рудченко C. «Читать на равных» — эффективность прессы доказана [Електронний ресурс] / C. Рудченко // Редакторский портал. — 2014. — Режим доступу: http://bbnews.com.ua/chitat-na-ravnykh-effektivnost-dokazana. — Назва з екрану. — Дата звернення: 15.10.2015.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Мардус, Г. О. (2015). Реклама в українській пресі: між корисним і доцільним. Обрії друкарства, (1), 112–122. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95238

Номер

Розділ

Статті