Функціонування фразеологічних одиниць у сучасній рекламі
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95242Ключові слова:
Рекламний текст, Фразеологічна одиниця, Трансформація фразеологізмівАнотація
Cтаття присвячена дослідженню семантичних і структурних особливостей функціонування фразеологічних одиниць, аналізу структурно-семантичних рефлексій фразеологічних одиниць у сучасних друкованих рекламних текстах.Посилання
Авксеньєв Л., Калашник В., Ужченко В. Фразеологія сучасної української мови. — Х.: Основа, 1977.
Бабкін О. М. Російська фразеологія, її розвиток і джерела / О. М. Бабкін. — Л., 1990. — С. 126.
Баранник Д. Х. Церемоніальний різновид публіцистичного стилю / Д. Х. Баранник // Мовознавство. — 1977. — № 3. — С. 14–19.
Бернадская Ю. С. Текст в рекламе : учеб. пособ. / Ю. С. Бернадская. — М. : ЮНИТИ, 2009. — 288 с.
Бєширова С. Семантично–функціональна класифікація фразеологізмів і паремій у рекламних текстах / С. Є. Бєширова // Спецпроект: аналіз наукових досліджень: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 черв. 2012 р.: у 7 т. — Дніпропетровськ: Біла К. О., 2012. — С. 59–61. — Режим доступу : http://www.confcontact.com/2012_06_14/spec2012_tom4.pdf.
Виноградов В В. Проблема сказа в стилистике / В.В. Виноградов // О языке художественной прозы. — М. : Наука, 1980. — С. 130–136.
Каіка Н. Комунікативний потенціал прецедентних рекламних слоганів із фразеологічною праосновю / Н. Є. Каіка // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія «Філологія. Соціальні комунікації». — 2011. — Т. 24 (63), №2. Ч. 1. — С. 342–346. — Режим доступу : http://sn-philolsocom.crimea.edu/arhiv/2011/uch24_21f/0064.pdf.
Михеева Е. Функционирование фразеологизмов в рекламном слогане / Е. С. Михеева // Вестник Орловского гос. ун-та. — 2011. — №1(15). — С. 178–179. — Режим доступу : http://phraseoseminar.slovo-spb.ru/miheeva.pdf.
Сердобинцева Е.Н. Структура и язык рекламних текстов / Е. Н. Сердобинцева. — М. : Флинта, 2010 — 160с.
Сербенська О. Мова газети в аспекті соціально-культурного розвитку суспільства // Мовознавство. — 1998. — № 4. — С. 21–26.
Стишов О. Нові абревіатури мові мас-медіа кінця ХХ століття // Мовознавство. — 2001. — № 1. — С. 33-40.
Прадід Ю. Контаміновані фразеологізми на сторінках газет // Культура слова. Республіканський міжвідомчий збірник. — К.: Наук. думка, 1992. — Вип. 42. — С. 66–68.
Шевчук С. В. Сучасна українська літературна мова : Навчальний посібник / С. В. Шевчук, О. О.Кабиш, І. В. Клименко. — К. : Алерта, 2011. — 544 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.