Функціонування фразеологічних одиниць у сучасній рекламі

Автор(и)

  • В. О. Рожанська
  • К. В. Болотнікова

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95242

Ключові слова:

Рекламний текст, Фразеологічна одиниця, Трансформація фразеологізмів

Анотація

Cтаття присвячена дослідженню семантичних і структурних особливостей функціонування фразеологічних одиниць, аналізу структурно-семантичних рефлексій фразеологічних одиниць у сучасних друкованих рекламних текстах.

Посилання

Авксеньєв Л., Калашник В., Ужченко В. Фразеологія сучасної української мови. — Х.: Основа, 1977.

Бабкін О. М. Російська фразеологія, її розвиток і джерела / О. М. Бабкін. — Л., 1990. — С. 126.

Баранник Д. Х. Церемоніальний різновид публіцистичного стилю / Д. Х. Баранник // Мовознавство. — 1977. — № 3. — С. 14–19.

Бернадская Ю. С. Текст в рекламе : учеб. пособ. / Ю. С. Бернадская. — М. : ЮНИТИ, 2009. — 288 с.

Бєширова С. Семантично–функціональна класифікація фразеологізмів і паремій у рекламних текстах / С. Є. Бєширова // Спецпроект: аналіз наукових досліджень: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 черв. 2012 р.: у 7 т. — Дніпропетровськ: Біла К. О., 2012. — С. 59–61. — Режим доступу : http://www.confcontact.com/2012_06_14/spec2012_tom4.pdf.

Виноградов В В. Проблема сказа в стилистике / В.В. Виноградов // О языке художественной прозы. — М. : Наука, 1980. — С. 130–136.

Каіка Н. Комунікативний потенціал прецедентних рекламних слоганів із фразеологічною праосновю / Н. Є. Каіка // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія «Філологія. Соціальні комунікації». — 2011. — Т. 24 (63), №2. Ч. 1. — С. 342–346. — Режим доступу : http://sn-philolsocom.crimea.edu/arhiv/2011/uch24_21f/0064.pdf.

Михеева Е. Функционирование фразеологизмов в рекламном слогане / Е. С. Михеева // Вестник Орловского гос. ун-та. — 2011. — №1(15). — С. 178–179. — Режим доступу : http://phraseoseminar.slovo-spb.ru/miheeva.pdf.

Сердобинцева Е.Н. Структура и язык рекламних текстов / Е. Н. Сердобинцева. — М. : Флинта, 2010 — 160с.

Сербенська О. Мова газети в аспекті соціально-культурного розвитку суспільства // Мовознавство. — 1998. — № 4. — С. 21–26.

Стишов О. Нові абревіатури мові мас-медіа кінця ХХ століття // Мовознавство. — 2001. — № 1. — С. 33-40.

Прадід Ю. Контаміновані фразеологізми на сторінках газет // Культура слова. Республіканський міжвідомчий збірник. — К.: Наук. думка, 1992. — Вип. 42. — С. 66–68.

Шевчук С. В. Сучасна українська літературна мова : Навчальний посібник / С. В. Шевчук, О. О.Кабиш, І. В. Клименко. — К. : Алерта, 2011. — 544 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Рожанська, В. О., & Болотнікова, К. В. (2015). Функціонування фразеологічних одиниць у сучасній рекламі. Обрії друкарства, (1), 144–149. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95242

Номер

Розділ

Статті