Пошукова оптимізація в роботі журналіста спеціалізованого інтернет-видання (на прикладі сайта hi-tech.ua)
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95247Ключові слова:
Пошукова оптимізація, SEO, Пошукові запити, Інтернет-видання, Спеціалізоване видання, Цільова аудиторіяАнотація
У статті розглянуто використання та адаптацію методів пошукової оптимізації (SEO) у роботі журналіста спеціалізованого інтернет-видання. Оскільки такий тип видання характеризується звуженими пошуковими запитами, пошукова оптимізація стає одним із головних способів просування його у віртуальному просторі і здобуття прихильності та популярності серед цільової аудиторії. У дослідженні розглядається роль текстових та інших складників журналістського матеріалу в пошуковій оптимізації та їхній вплив на результати пошукової видачі. Вироблено загальні рекомендації для авторів спеціалізованих інтернет-видань.Посилання
шманов И. Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах / И. Ашманов, А. Иванов. — СПб. : Питер, 2011. — 464 с.
Здоровега В. Теорія і методика журналістської творчості : підручник / В. Здоровега. — Львів : ПАІС, 2004. — 268 с.
Капустин В. Основы поиска информации в Интернете / В. Капустин. — СПб. : Ин-т «Открытое общество». Санкт-Петербургское отделение, 1998. — 13 с.
Карпенко О. Украинская онлайн-аудитория и рынок интернет-рекламы: дайджест-исследование / О. Карпенко [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://ain.ua/2015/07/23/593290.
Пелещишин А. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі : монографія / А. Пелещишин. — Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2007. — 260 с.
Первая книга SEO-копирайтера. Как написать текст для поисковых машин и пользователей / И. Крохина, М. Полосина, А. Рубель. — М. : «Инфра-Инженерия», 2012. — 216 с.
Поисковая оптимизация // Википедия [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/Поисковая_ оптимизация.
Севостьянов И. Поисковая оптимизация. Практическое руководство по продвижению сайта в Интернете / И. Севостьянов. — СПб. : «Питер», 2009. — 400 с.
Фёдоров А. Анализ и работа с релевантностью / А. Фёдоров [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://aseo-lab.ru/seo/kak-povysit-relevantnost-analiz-i-metody-uvelicheniya.
Яковлев A. Раскрутка сайтов: основы, секреты, трюки. / A. Яковлев, В. Ткачев. — СПб. : БХВ-Петербург, 2011. — 320 с.
Carroll N. Search Engine Optimization and User Behavior / N. Carroll // Encyclopedia of library and informіation sciences. — CRC Press, 2010. — 5806 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.