Сучасні технології навчання в редакторській освіті

Автор(и)

  • С. Б. Фіялка

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95248

Ключові слова:

Активізація навчання, Дидактична гра, Дискусія, Мала група, Методи навчання, Навчальна ситуація, Редакторська освіта

Анотація

У статті запропоновано способи активізації навчального процесу в редакторській освіті. Обґрунтовується необхідність використання таких методів навчання, завдяки яким знання набуваються й поглиблюються в контексті імітованої професійної діяльності. Результатом такого навчання має стати формування фахово зорієнтованих особистісних якостей та практичних навичок, усвідомленої потреби в постійній професійній самоосвіті.

Посилання

Бережньова Д. Специфіка функціональних обов’язків носіїв редакторських професій / Д. Бережньова // Український інформаційний простір : наук. журн. Ін-ту журналістики і міжнар. відносин Київ. нац. ун-ту культури і мистецтв / гол. ред. М. Тимошик. — Число 1. — У 2 ч. — Ч. 2. — Київ : КНУКІМ, 2013. — C. 228‑234.

Борко Т. М. Проблеми підготовки редакторів в українських виданнях / Т. М. Борко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Івана Франка. — 2014. — Вип. 75. — C. 53–56.

Зелінська Н. В. Сучасний редактор : проблеми професійного вишколу / Н. В. Зелінська, Е. І. Огар, Ю. Е. Фінклер, Н. І. Черниш // Наук. зап. Ін-ту журналістики. — 2002. — Т. 7. — С. 10–22.

Ковальчук Г. О. Активізація навчання в економічній освіті : навч. посіб. / Г. О. Ковальчук. — 2-ге вид., допов. — Київ : КНЕУ, 2003. — 298 с.

Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и её информационно-методическое обеспечение / В. А. Козаков. — Киев : Вища шк., 1990 — 248 с.

Прихода Я. Редактор у системі соціальних комунікацій / Я. Прихода // Вісн. Кн. палати. — 2011. — № 12. — C. 18–20.

Тимошик М. C. Редакторські посади у видавництві: фахові вимоги та функціональні обов’язки [Електронний ресурс] / М. с. Тимошик // Електрон. б-ка Ін-ту журналістики / Ін-т журналістики Київ. Нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. — Текст. дані. — Київ, 2015. — Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1665 (дата: 20.09.2015). — Назва з екрана.

The learning pyramid, Motorola University, Creating Mindware for the 21st Century, Corporate University X change. — May/June 1996. — Vol 2. – No. 3.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Фіялка, С. Б. (2015). Сучасні технології навчання в редакторській освіті. Обрії друкарства, (1), 188–200. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95248

Номер

Розділ

Статті