Сучасні технології навчання в редакторській освіті
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95248Ключові слова:
Активізація навчання, Дидактична гра, Дискусія, Мала група, Методи навчання, Навчальна ситуація, Редакторська освітаАнотація
У статті запропоновано способи активізації навчального процесу в редакторській освіті. Обґрунтовується необхідність використання таких методів навчання, завдяки яким знання набуваються й поглиблюються в контексті імітованої професійної діяльності. Результатом такого навчання має стати формування фахово зорієнтованих особистісних якостей та практичних навичок, усвідомленої потреби в постійній професійній самоосвіті.Посилання
Бережньова Д. Специфіка функціональних обов’язків носіїв редакторських професій / Д. Бережньова // Український інформаційний простір : наук. журн. Ін-ту журналістики і міжнар. відносин Київ. нац. ун-ту культури і мистецтв / гол. ред. М. Тимошик. — Число 1. — У 2 ч. — Ч. 2. — Київ : КНУКІМ, 2013. — C. 228‑234.
Борко Т. М. Проблеми підготовки редакторів в українських виданнях / Т. М. Борко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Івана Франка. — 2014. — Вип. 75. — C. 53–56.
Зелінська Н. В. Сучасний редактор : проблеми професійного вишколу / Н. В. Зелінська, Е. І. Огар, Ю. Е. Фінклер, Н. І. Черниш // Наук. зап. Ін-ту журналістики. — 2002. — Т. 7. — С. 10–22.
Ковальчук Г. О. Активізація навчання в економічній освіті : навч. посіб. / Г. О. Ковальчук. — 2-ге вид., допов. — Київ : КНЕУ, 2003. — 298 с.
Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и её информационно-методическое обеспечение / В. А. Козаков. — Киев : Вища шк., 1990 — 248 с.
Прихода Я. Редактор у системі соціальних комунікацій / Я. Прихода // Вісн. Кн. палати. — 2011. — № 12. — C. 18–20.
Тимошик М. C. Редакторські посади у видавництві: фахові вимоги та функціональні обов’язки [Електронний ресурс] / М. с. Тимошик // Електрон. б-ка Ін-ту журналістики / Ін-т журналістики Київ. Нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. — Текст. дані. — Київ, 2015. — Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1665 (дата: 20.09.2015). — Назва з екрана.
The learning pyramid, Motorola University, Creating Mindware for the 21st Century, Corporate University X change. — May/June 1996. — Vol 2. – No. 3.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.