«Гарячі» і «холодні» медіа в сучасному українському медіапросторі

Автор(и)

  • В. Ю. Цимбал

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95251

Ключові слова:

Інформація, Засоби масової інформації, Контент, Засоби масової комунікації, Інформаційна безпека, Споживання інформації, Культура, Людина

Анотація

Висвітлено погляди Маршала Маклюена щодо статусу інформації у суспільстві, впливу засобів масової інформації на людину. Досліджено роботи автора, які стосуються розвитку та форм існування, впливу ЗМК на людину. У статті здійснено спробу проаналізувати стан сучасного українського медіапростору — друковані та Інтернет-ЗМІ на основі поділу, запропонованого Маршалом Маклюеном.

Посилання

Денисюк С. Г. Технологічні виміри політичної комунікації : монографія / С. Г. Денисюк. — Вінниця : ВНТУ, 2010. — 276 с.

Захаренко К. Засоби масової інформації як чинники розвитку суспільства / К. Захаренко // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія. — 2015. — Вип. 38. — С. 29–36.

Ковальова П П. Вплив мережі Інтернет, телебачення та преси на аудиторію: порівняльний аналіз // Українська державність: історія і сучасність : зб. мат. Всеукр. науково-практичної конференції молодих вчених (26 листоп. 2009 р.) Частина ІІ / Під заг. ред. К. В. Балабанова. — Маріуполь, 2009. — С.7–9.

Мак-Люэн Маршалл. Галактика Гутенберга: Сотворение человека печатной культуры / М. Мак-Люэн. — Киев : Ника-Центр, 2003. — 432 с.

Маклюэн Г. М. Понимание Медиа: Внешние расширения человека / пер. с англ. В. Николаева ; закл. ст. М. Вавилова. — Москва : Канон-пресс-Ц, 2003. — 464 с.

М’ясищева М. Холодне, гаряче та інтернет / М. М’ясищева [Електронний ресурс] : стаття. — Режим доступу до статті: http://gazeta.dt.ua/SOCIETY/holodne,_garyache_ta_internet.html

Назарук Т. Дезінформація онлайн: теоретичні механізми функціонування / Т. Назарук // Медіакритика. — 2014. — № 21. — С. 77–86.

Різун В. В. Медіакомунікації: до визначення понять / В. В. Різун, Є. С. Цимбаленко // Українське журналістикознавство : наук. журн. — 2013. — № 14. — С. 50–56.

Чабаненко М. В. Модель інтернет-видання як складової одиниці системи ЗМІ // Держава та регіони. — Серія: Соціальні комунікації. — 2010. — № 2. — С. 80–84.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Цимбал, В. Ю. (2015). «Гарячі» і «холодні» медіа в сучасному українському медіапросторі. Обрії друкарства, (1), 215–223. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95251

Номер

Розділ

Статті