Управління соціальними комунікаціями під час пандемії як система внутрішньоорганізаційної взаємодії
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.1(13).287491Ключові слова:
соціальні комунікації, управління комунікаціями, пандемія, внутрішні комунікації, комунікативний процес, інструменти комунікації, соціальні мережіАнотація
З’ясовано роль соціальних комунікацій в умовах пандемії задля виявлення способів оперативного управління ними. Зазначено, що зміни в соціальних комунікаціях за умов політичної, економічної чи соціальної кризи істотно впливають на психологічний стан і поведінку користувачів, а також на культурні та соціальні норми, тому важливо виявити, яку саме інформацію споживає комунікат із соцмереж за кризових станів суспільства та в який спосіб і коли саме він це робить.
Посилання
Дзяна Г. О., Дзяний Р. Б. Управління комунікаціями в умовах криз. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. 2022. № 2. С. 13–21.
Скорук О. Кризові комунікації під час пандемії COVID-19. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2020. № 59. С. 118–123.
Фісенко Т. В. Зміна парадигми кризових комунікацій у період пандемії COVID-19 (на прикладі України). Обрії друкарства. 2021. № 1–2 (9–10). С. 106–120.
Яненко Я. Особливості репрезентації пандемії COVID–19 в українських інтернетЗМІ. Образ. 2020. Вип. 2 (34). С. 15–23.
Trishchuk, O., Grytsenko, O., Figol, N., Faichuk, T., & Teremko, V. (2020). Internet Media During the COVID-19 Crisis. Cuestiones Polticas, 38(Especial II), Pp. 264–275. https://doi.org/10.46398/cuestpol.382e.20
Говера О. І. Книгочитання як інструмент організаційних комунікацій в умовах пандемії (на прикладі АТ «Прикарпаттяобленерго»). Обрії друкарства. 2022. № 1 (11). С. 17–26.
Степаненко В. П. Соціальні наслідки пандемії COVID-19 у контексті суспільної трансформації в Україні: соціологічний підхід (за матеріалами наукової доповіді на засіданні Президії НАН України 14 квітня 2021 р.). Вісник НАН України. 2021. № 5. С. 33–46.
Aaker J., Smith A. The dragonfly effect: Quick, effective, and powerful ways to use social media to drive social change. Jossey-Bass. 2010. 240 р.
Wicaksono R. Corporate Social Responsibility in Media Digital During COVID-19 Pandemic. Jurnal ASPIKOM. 2021. No. 6(1). Рp. 150–166.
Rizun V., Havrylets Y., Ivaskevych D., Petrenko-Lysak A., Popov A., Tukaiev S., Yachnik Y. Stressogenic elements of the latent impact of real media reports on the COVID-19 pandemic on social groups (experimental study) : мonograph. Academy of Ukrainian Press, 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/356732051_Stressogenic_Elements_of_the_Latent_Impact_of_Real_Media_Reports_on_the_COVID-19_Pandemic_on_Social_Groups_experimental_study (дата звернення: 21.06.2023).
References
Dzyana, G. O. & Dzyany’j, R. B. (2022). Upravlinnya komunikaciyamy’ v umovax kry’z [Management of communications in crisis conditions]. Dniprovs’ky’j naukovy’j chasopy’s publichnogo upravlinnya, psy’xologiyi, prava. Vol. 2. Pp. 13–21.
Skoruk, O. (2020). Kry’zovi komunikaciyi pid chas pandemiyi COVID-19 [Crisis communications during the COVID-19 pandemic]. Zbirny’k naukovy’x pracz’ Cherkas’kogo derzhavnogo texnologichnogo universy’tetu. Seriya: Ekonomichni nauky’. Vol. 59. Pp. 118–123.
Fisenko, T. V. (2021). Zmina parady’gmy’ kry’zovy’x komunikacij u period pandemiyi COVID-19 (na pry’kladi Ukrayiny’) [Changing the paradigm of crisis communications during the COVID-19 pandemic (on the example of Ukraine)]. Obriyi drukarstva. Vol. 1–2 (9–10). Pp. 106–120.
Yanenko, Ya. (2020). Osobly’vosti reprezentaciyi pandemiyi COVID–19 v ukrayins’ky’x internetZMI [Peculiarities of the representation of the COVID-19 pandemic in the Ukrainian online mass media]. Obraz. Vol. 2 (34). Pp. 15–23.
Trishchuk, O., Grytsenko, O., Figol, N., Faichuk, T., & Teremko, V. (2020). Internet Media During the COVID-19 Crisis. Cuestiones Polticas, 38(Especial II), 264–275. https://doi.org/10.46398/cuestpol.382e.20
Govera, O. I. (2022). Kny’gochy’tannya yak instrument organizacijny’x komunikacij v umovax pandemiyi (na pry’kladi AT «Pry’karpattyaoblenergo») [Book reading as a tool of organizational communications in the conditions of a pandemic (on the example of JSC «Prykarpattiaoblenergo»)]. Obriyi drukarstva. Vol. 1 (11). Pp. 17–26.
Stepanenko, V. P. (2021). Social’ni naslidky’ pandemiyi COVID-19 u konteksti suspil’noyi transformaciyi v Ukrayini: sociologichny’j pidxid (za materialamy’ naukovoyi dopovidi na zasidanni Prezy’diyi NAN Ukrayiny’ 14 kvitnya 2021 r.). [Social consequences of the COVID-19 pandemic in the context of social transformation in Ukraine: a sociological approach (based on the materials of a scientific report at the meeting of the Presidium of the National Academy of Sciences of Ukraine on April 14, 2021)]. Visny’k NAN Ukrayiny’. Vol. 5. Pp. 33–46.
Aaker, J. & Smith, A. (2010). The dragonfly effect: Quick, effective, and powerful ways to use social media to drive social change. Jossey-Bass. 240 р.
Wicaksono, R. (2021). Corporate Social Responsibility in Media Digital During COVID-19 Pandemic. Jurnal ASPIKOM. Vol. 6(1). Рp. 150–166.
Rizun, V., Havrylets, Y., Ivaskevych, D., Petrenko-Lysak, A., Popov, A., Tukaiev, S. & Yachnik, Y. Stressogenic elements of the latent impact of real media reports on the COVID-19 pandemic on social groups (experimental study) : мonograph. Academy of Ukrainian Press, 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/356732051_Stressogenic_Elements_of_the_Latent_Impact_of_Real_Media_Reports_on_the_COVID-19_Pandemic_on_Social_Groups_experimental_study (21.06.2023)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 О. В. Тріщук, О. І. Говера
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.