Інтеграція вебсайту та соціальних мереж як стратегія сучасної комунікації університету
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.2(16).319343Ключові слова:
вебсайт, заклад вищої освіти, онлайн-комунікації, соціальні мережі, студентиАнотація
Метою статті є розкриття особливостей інтеграції вебсайту та соціальних мереж як стратегії сучасної комунікації університету. У публікації презентовано позитивний досвід кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, на базі якої успішно одночасно використовуються сайт кафедри із соціальними мережами (Фейсбук, Інстаграм, ТікТок). Ця модель передбачає паралельну, доповнюючу трансляцію різнопланових заходів, що відбуваються в університеті. Було проведено кількісний і порівняльний аналіз опублікованої на вебсайті та соціальних медіа інформації до та після інтеграції. Для аналізу було взято такі показники: кількість опублікованого контенту, відвідуваність вебсайту, охоплення у соціальних мережах, взаємодія у соціальних мережах, відвідуваність соціальних мереж.
Посилання
Андрушкевич З., Бойко Р. Digital-комунікації – сучасний вектор маркетингового розвитку компаній. Вісник Хмельницького національного університету. 2024. № 3. С. 21-25.
Василик Л. Крос-медіа як тренд сучасної журналістики. Наукові записки інституту журналістики. 2013. Вип. 5. С. 297-300.
Головчук Ю. О., Мельник Ю. В., Козуб М. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій. Економіка і суспільство. 2018. Вип. 19. С. 337–341.
Дергоусова А. О., Романович Є. В. Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2019. № 10 (30). С. 60-66.
Дзюбіна О. І. Комунікативний аспект соціальних мереж Facebook і Twitter. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. 2016. № 2. С. 218–222.
Калініченко Л. Л., Мельник Л. Г., Дорошенко Г. О., Ковальов Б. Л., Чужданова М. В. Драйвери та інструменти цифрових трансформацій в управлінні. Економіка та підприємництво. 2023. № 3 (129). С. 80-89.
Колосок В. М., Лазаревська Ю. А. Розвиток цифрових комунікацій в сучасному менеджменті організацій. Зб. наук. пр. Університетська наука: в 4 т. ДВНЗ «ПДТУ». Маріуполь, 2020. Т. 3. С. 190–195.
Ларка Л. С. Діагностика ефективності антикризового маркетингу на підприємстві. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 4. С. 40–43.
Онищенко О. С. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: монографія. Київ, 2013. 220 c.
Осипенко Н. О. Роль цифрових платформ у розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2024. Вип. 51. С. 63-67.
Сайт кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. URL:https://vsr.vpi.kpi.ua/ (дата звернення: 25.12.2024).
Філіна О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 1(31). С.75-80.
Чернобровкіна С. В. Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2019. № 24. С.111–114.
Чернобровкіна С. В., Ларка Л. С. Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства. Вісник НТУ «ХПІ» (економічні науки). 2023. № 4. С. 29-32.
Шпитальний В. В. Використання української мови в соціальних мережах. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доп. Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., 19-20 квітня 2016 р., м. Харків: у 3 ч. Ч. 3/ редкол. Є. І. Сокол [та ін.]. Харків: НТУ "ХПІ", 2016. С. 60-61.
Шульгіна Л., Тищенко О. Інтернет комунікації та їх вплив на конкурентні позиції підприємства. Актуальні проблеми економіки і управління. Вип. 10, 2017.
URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/66908/pdf_5 (дата звернення: 25.12.2024).
REFERENCES
Andrushkevych, Z., & Boiko, R. (2024). Digital communications as a modern vector of marketing development for companies. Bulletin of Khmelnytskyi National University, (3), 21–25, from https://elar.khmnu.edu.ua/items/d7f0a2ea-8871-4c37-b1a8-4f6684886072
Vasylyk, L. (2013). Cross-media as a trend in modern journalism. Scientific Notes of the Institute of Journalism, (5), 297-300, from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_59
Holovchuk, Y. O., Melnyk, Y. V., & Kozub, M. V. (2018). Digital marketing as an innovative communication tool. Economy and Society, (19), 337–341. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-19-51
Derhousova, A. O., & Romanovych, Y. V. (2019). Development of a communication strategy for higher education institutions. International Scientific Journal "Internauka", (10(30)), 60–66. http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2019_10_11
Dziubina, O. I. (2016). Communicative aspects of Facebook and Twitter social networks. Bulletin of Dnipro University named after Alfred Nobel, (2), 218–222, from https://phil.duan.edu.ua/images/PDF/2016/2/32.pdf
Kalinichenko, L. L., Melnyk, L. H., Doroshenko, H. O., Kovaliov, B. L., & Chuzhdanova, M. V. (2023). Drivers and tools of digital transformations in management. Economics and Entrepreneurship, (3(129)), 80–89. from https://10.21511/ppm.21(3).2023.18 ISSN 1727-7051
Kolosok, V. M., & Lazarevska, Y. A. (2020). Development of digital communications in modern organizational management. Collection of Scientific Papers "University Science" in 4 Volumes. Mariupol: State University of Higher Education "PSTU", (3), 190–195. https://10.32782/524-0072/2021-33-37
Larka, L. S. (2022). Diagnostics of crisis marketing effectiveness in enterprises. Bulletin of the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" (Economic Sciences): Collection of Scientific Papers, (4), 40–43, from https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62738
Onyshchenko, O. S. (2013). Social networks as a factor in the development of civil society: Monograph. Kyiv, from http://irbis-nbuv.gov.ua/everlib/item/er-0003166
Osypenko, N. O. (2024). The role of digital platforms in the development of integrated marketing communications. Scientific Bulletin of Kherson State University, (51), 63–67. https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2024-51-8
Department of Publishing and Editing, Educational and Scientific Institute of Publishing and Printing, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. (n.d.). Retrieved December 25, 2024, from https://vsr.vpi.kpi.ua/
Filina, O. V. (2020). The role and types of content in social media promotion. Economics. Management. Business, (1(31)), 75–80. https://doi:10.31673/2415-8089.2020.017581
Chernobrovkina, S. V. (2019). The impact of marketing communications on the financial results of an industrial enterprise. Bulletin of the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" (Economic Sciences): Collection of Scientific Papers, (24), 111–114. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.24.106
Chernobrovkina, S. V., & Larka, L. S. (2023). Diagnostics of digital forms of business communications in marketing activities of enterprises. Bulletin of NTU "KhPI" (Economic Sciences), (4), 29–32. https://doi:10.20998/2519-4461.2023.4.29
Shpytalnyi, V. V. (2016). Use of the Ukrainian language in social networks. Ukraine and the World: Humanitarian-Technical Elite and Social Progress: Abstracts of the International Scientific-Theoretical Conference of Students and Postgraduates, April 19–20, 2016, Kharkiv: In 3 Parts. Part 3 / Editorial Board: Ye. I. Sokol et al., Kharkiv: NTU "KhPI", 60–61, from https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/18727afd-77db-4c6e-a3ce-eabbf7eb33c9/content
Shulhina, L., & Tyshchenko, O. (2017). Internet communications and their impact on the competitive positions of enterprises. Current Problems of Economics and Management, (10). Retrieved December 25, 2024, from http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/66908/pdf_5
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Головко О. А.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.