Зв’язки з громадськістю як соціальний інститут
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95234Ключові слова:
Професійна підготовка, Соціальний інститут, Реклама, Зв’язки з громадськістюАнотація
У статті зв’язки з громадськістю розглянуто як соціальний інститут. Йдеться про умови формування та перешкоди на шляху інституалізації PR. Закцентовано на стані освітньої підготовки за напрямком «Реклама та зв’язки з громадськістю» в Україні.Посилання
Аберкромби Н. Социологический словарь : пер. с англ. / Н. Аберкромби, С. Хилл, Б. С. Тернер ; под ред. С. А. Ерофеева. — 2-е изд., перераб. и доп. — М. ЗАО Издательство «Экономика», 2004. — 620 с.
Башук А. І. Зв’язки з громадськістю: підходи до розуміння терміна / А. І. Башук // Наукові записки Інституту журналістики : наук. зб. — Київ, 2009. — Т. 35. — С. 153–158.
Березенко В. В. Теоретико-методологічні підстави наукового знання про зв’язки з громадськістю / В. В. Березенко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. — 2012. — № 4 — С. 175–179.
Голік О. В. Кодекси професійної етики фахівця зі зв’язків з громадськістю : порівняльний аспект / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. — 2012. — № 2. — С. 134–138.
Грицюта Н. М. Професійна освіта науково-теоретичні дослідження як основа формування фахівців у галузі паблік рілейшнз / Н. М. Грицюта // Вісник КНУКіМ Педагогіка. Наукові записки КНУКіМ. — Випуск 18.(спочатку рік, потім випуск) — 2008. — С. 32–39.
Жарлінська Р. Г. Категорії «паблік рилейшнз» та «зв’язки з громадськістю» : теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Р. Г. Жарлінська, О. Свіргун. — Режим доступу: http://intkonf.org/k-e-n-zharlinska-rg-svirgun-o-kategoriyi-pablik-rileyshnz-ta-zvyazki-z-gromadskistyu-teoretich niy-aspekt/.
Зінченко А. Г. Еволюція і розвиток PR: теоретичні та методологічні основи / А. Г. Зінченко // Український соціум. — 2005. — № 5–6. — С. 164–169.
Ільганаєва В. О. Інституціоналізація соціально-комунікаційної сфери суспілсьтва / В. О. Ільганаєва // Освіта регіону: політологія, психологія, комунікація. — 2008. — № 1. — С. 60–68.
Корнеева Е. И. Институционализация профессии PR / Е. И. Корнеева // Социология. — 2007. — № 3–4. — С. 268–279.
Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. — М.: Рефлбук, Київ : Ваклер. — 2000. — 528 с.
Королько В. Г. Інституціоналізація системи зв’язків з громадськістю (PR) в Україні: аналіз моделей / В. Г. Королько, О. В. Некрасова // Проблеми розвитку соціологічної теорії. Трансформація соціальних інститутів та інституціональної структури суспільства : наук. доп. і повідомлення III Всеукр. соціолог. конф. / [за ред. М. О. Шульги, В. М. Ворони]. — Київ : САУ, ІС НАНУ, 2003. — С. 184–188.
Коханов Е. Ф. Теоретические и методологические основы PR-деятельности (социологический аспект) / Е. Ф. Коханов. — М. : РИП-холдинг, 2004. — 202 с.
Кравченкова Г. М. Паблік Рілейшнз як соціальний інститут / Г. М. Кравченко // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики. — 2013. — № 58. — С. 96–97.
Кривоносов А. A. Опыт анализа истории европейского PR / А. А. Кривоносов // Петербургская школа PR: от теории к практике : сб. ст. — С.Пб. : Роза мира, 2003. — Вып. 1. — С. 61.
Кривоносов А. Д. PR-текст в системе публичных коммуникаций / А. Д. Кривоносов. — СПб. : Петербургское Востоковедение, 2002. — 288 с.
Кривоносов А. Д. Основы теории связей с общественностью : учебник / А. Д. Кривоносов, О. Г. Филатова, М. А. Шишкина. — СПб. : Питер, 2010. — 384 с.
Логвина Ю. М. Особенности развития PR в Украине [Электронный ресурс] / Ю. М. Логвина, В. Подобная, А. Рудзинская. — Режим доступа: http://www.rusnauka.com/...76375.doc.htm.
Норт Д. Институты и экономический рост: историческое введение / Д. Норт // Теория и история экономических и социальных институтов и систем: альманах. — 1993. — Т. 1. — Вып. 1. — 256 с.
Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением / Г. Г. Почепцов. — М. : Центр, 1998. — 352 с.
Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб / Г. Г. Почепцов. — Київ : Знання, КОО, 2000. — 506 с.
Саппа М. М. До питання про становлення і розвиток паблік рилейшнз в Україні / М. М. Саппа // Український соціум. — 2006. — № 6 (17). — С. 55–61.
Сидельник Э. А. Этапы становления и развития паблик рилейшенз: социальные характеристики и значение / Э. А. Сидельник // Практика и перспективы развития партнерства в сфере высшей школы : материалы VIII Междунар. науч.-практ. семинара. — Донецк, 2007. — Т. 1. — С. 372–381.
Українська асоціація зі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.uapr.com.ua.
Українська ліга зі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.pr-liga.org.ua.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.