Деякі форми ATL- та BTL-реклами у промодіяльності редакцій польських періодичних видань
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2021.1(9).240624Ключові слова:
реклама; промоція; газети; журнали; преса; маркетинг.Анотація
Видання газет і часописів за нинішніх часів вимагає від видавничих підприємств функціонування на двох ринках: читацькому і рекламному. Вони мусять поєднувати у своїй практичній діяльності інтердисциплінарні знання з різних галузей, зокрема, суспільних наук і маркетингу. Метою маркетингу газетно-журнальної організації «є формування як інформаційної, так і розважальної медіапропозиції, щоб продукт якнайповніше задовольняв потреби споживачів». Слід підкреслити, що нині це надзвичайно важлива діяльність, оскільки останніми роками позиції преси як такої послабилися. Її головним конкурентом став Інтернет, який її ослабив у багатьох аспектах. Постійна, посилена промоція газет і журналів стала необхідністю.
Посилання
Bernstein D., Billboard. Reklama otwartej przestrzeni, Warszawa 2005.
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003.
Domagała-Pereira K., Pisma z wypożyczalni, „Press” 2007, nr 9.
Encyklopedia marketingu, pod red. T. Sztuckiego, Warszawa 1998.
„Fakt”, 08.12.2008.
„Fakt”, 26.03.2010.
Jupowicz-Ginalska A., Marketing medialny, Warszawa 2010.
Kaczmarczyk M., D. Szastak-Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009.
Kalinowska-Żeleźniak A., Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług”, 2009, nr 42.
Knecht Z., Racjonalne public relations, Warszawa 2005.
Konkel M., G. Kopacz, Sztuka kolekcji, „Press” 2008, nr 12.
Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 2001.
Kulig-Moskwa K., Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy, [w:] Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki, Rzeszów 2009.
Mikosz J., „Dziennik Łódzki”— tradycja i współczesność, Łódź 2006.
Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna, T., Kramera, Warszawa 1998.
Olędzki J., D. Tworzydło, Publik relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Warszawa 2006.
„Polska Dziennik Łódzki The Times”, 30.06–01.07.2012.
„Polska Dziennik Łódzki The Times”, 02–03.06.2012, s. 1.
Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji medialnej, Wrocław 2005.
Public relations w przedsiębiorstwie, pod red. D. Tworzydło i T. Solińskiego, Rzeszów 2006.
Rumowska K., Czytacz czytelnikiem, „Press” 2009, nr 11.
Russel J. T., W. R. Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, Warszawa 2000.
Słownik terminologii medialnej, pod red. W. Pisarka, Kraków 2006.
Szymańska A., Public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Wrocław 2005.
Światłowska U., A. Wieczerzak, Wychodzą z wnętrza, „Press” 2008, nr 1.
Wójcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2013.
Wieczerzak A., Gazeta z promocją, „Press” 2008, nr 8.
Witkowska M., Świetna zabawa w plażowej redakcji na–szej gazety w Manufakturze, „Polska Dziennik Łódzki The Times”, 03–04.07.2010.
Wysocka S., Włoski renesans, „Press” 2007, nr 10.
REFERENCES
Bernstein, D. (2005). Billboard. Open space advertising. Warsaw, Poland : S. n.
Doliński, D. (2003). Psychological mechanisms of advertising. Gdańsk, Poland : S. n.
Domagała-Pereira, K. (2007). Letters from the rental office. Press, 9, s. p.
Sztuka, T. (Ed.). (1998). Marketing encyclopedia. Warsaw, Poland : S. n.
Fact. (2008). 08 December, s. p.
Fact. (2010). 26 March, s. p.
Jupowicz- Ginalska, A. (2010). Media marketing. Warsaw, Poland : S. n.
Kaczmarczyk, M., Szastak-Zięba, D. (2009). Managing the press editorial office. Sosnowiec, Poland : S. n.
Kalinowska-Żeleźniak, A. (2009). Event marketing as a form of marketing communication. Scientific Journals of the University of Szczecin. Economic problems of services, 42, s. p.
Knecht, Z. (2005). Rational public relations. Warsaw, Poland : S. n.
Konkel, M., Kopacz, G. (2008). Collection art. Press, 12, s. p.
Kotler, P. (2001). Marketing. Analysis, planning, implementation and control. Warsaw, Poland : S. n.
Kulig-Moscow, K. (2009). Visual identification as an area of PR influence from the perspective of a small company. In Problems and challenges of public relations in the light of research and practice (s. p.). Rzeszów, Poland : S. n.
Mikosz, J. (2006). «Dziennik Łódzki» — tradition and the present day. Łódź, Poland : S. n.
Altkorn, J., Kramer, T. (Ed.). (1998). Marketing lexicon. Warsaw, Poland : S. n.
Olędzki, J., Tworzydło, D. (2006). Publication relations. Social significance and directions of development. Warsaw, Poland : S. n.
Polska Dziennik Łódzki The Times. (2012). 30 June — 01 July, s. p.
Polska Dziennik Łódzki The Times. (2012). 02–03 June, 1.
Unknown author. (2005). Public relations in the system of integrated media communication. Wrocław, Poland : S. n.
Tworzydło, D., Soliński, T. (Ed.). (2006). Public relations in the enterprise. Rzeszów, Poland : S. n.
Rumowska, K. (2009). Reader reader. Press, 11, s. p.
Russel, J. T., Lane, W. R. (2000). Advertising according to Otto Kleppner. Warsaw, Poland : S. n.
Pisarka, W. (Ed.). (2006). Dictionary of media terminology. Kraków, Poland : S. n.
Szymańska, A. (2005). Public relations in integrated marketing communication. Wrocław, Poland : S. n.
Światłowska, U., Wieczerzak, A. (2008). They come out from within. Press, 1, s. p.
Wójcik, K. (2013). Public relations. Reliable dialogue with the environment. Warsaw, Poland : S. n.
Wieczerzak, A. (2008). Newspaper with promotion. Press, 8, s. p.
Witkowska, M. (2010). Great fun in the beach editorial office of our newspaper in Manufaktura. Polska Dziennik Łódzki The Times, 03–04 July, s. p.
Wysocka, S. (2007). Italian Renaissance. Press, 10, s. p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 J. Mikosz
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.