Деякі форми ATL- та BTL-реклами у промодіяльності редакцій польських періодичних видань

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2021.1(9).240624

Ключові слова:

реклама; промоція; газети; журнали; преса; маркетинг.

Анотація

Видання газет і часописів за нинішніх часів вимагає від видавничих підприємств функціонування на двох ринках: читацькому і рекламному. Вони мусять поєднувати у своїй практичній діяльності інтердисциплінарні знання з різних галузей, зокрема, суспільних наук і маркетингу. Метою маркетингу газетно-журнальної організації «є формування як інформаційної, так і розважальної медіапропозиції, щоб продукт якнайповніше задовольняв потреби споживачів». Слід підкреслити, що нині це надзвичайно важлива діяльність, оскільки останніми роками позиції преси як такої послабилися. Її головним конкурентом став Інтернет, який її ослабив у багатьох аспектах. Постійна, посилена промоція газет і журналів стала необхідністю.

Посилання

Bernstein D., Billboard. Reklama otwartej przestrzeni, Warszawa 2005.

Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003.

Domagała-Pereira K., Pisma z wypożyczalni, „Press” 2007, nr 9.

Encyklopedia marketingu, pod red. T. Sztuckiego, Warszawa 1998.

„Fakt”, 08.12.2008.

„Fakt”, 26.03.2010.

Jupowicz-Ginalska A., Marketing medialny, Warszawa 2010.

Kaczmarczyk M., D. Szastak-Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009.

Kalinowska-Żeleźniak A., Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług”, 2009, nr 42.

Knecht Z., Racjonalne public relations, Warszawa 2005.

Konkel M., G. Kopacz, Sztuka kolekcji, „Press” 2008, nr 12.

Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, War­szawa 2001.

Kulig-Moskwa K., Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy, [w:] Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki, Rzeszów 2009.

Mikosz J., „Dziennik Łódzki”— tradycja i współczesność, Łódź 2006.

Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna, T., Kramera, Warszawa 1998.

Olędzki J., D. Tworzydło, Publik relations. Znaczenie społeczne i kie­ru­n­ki rozwoju, Warszawa 2006.

„Polska Dziennik Łódzki The Times”, 30.06–01.07.2012.

„Polska Dziennik Łódzki The Times”, 02–03.06.2012, s. 1.

Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji medialnej, Wrocław 2005.

Public relations w przedsiębiorstwie, pod red. D. Tworzydło i T. Soliń­skiego, Rzeszów 2006.

Rumowska K., Czytacz czytelnikiem, „Press” 2009, nr 11.

Russel J. T., W. R. Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, Warszawa 2000.

Słownik terminologii medialnej, pod red. W. Pisarka, Kraków 2006.

Szymańska A., Public relations w zintegrowanej komunikacji marke­tingowej, Wrocław 2005.

Światłowska U., A. Wieczerzak, Wychodzą z wnętrza, „Press” 2008, nr 1.

Wójcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2013.

Wieczerzak A., Gazeta z promocją, „Press” 2008, nr 8.

Witkowska M., Świetna zabawa w plażowej redakcji na–szej gazety w Manufakturze, „Polska Dziennik Łódzki The Times”, 03–04.07.2010.

Wysocka S., Włoski renesans, „Press” 2007, nr 10.

REFERENCES

Bernstein, D. (2005). Billboard. Open space advertising. Warsaw, Po­land : S. n.

Doliński, D. (2003). Psychological mechanisms of advertising. Gdańsk, Poland : S. n.

Domagała-Pereira, K. (2007). Letters from the rental office. Press, 9, s. p.

Sztuka, T. (Ed.). (1998). Marketing encyclopedia. Warsaw, Poland : S. n.

Fact. (2008). 08 December, s. p.

Fact. (2010). 26 March, s. p.

Jupowicz- Ginalska, A. (2010). Media marketing. Warsaw, Poland : S. n.

Kaczmarczyk, M., Szastak-Zięba, D. (2009). Managing the press edito­rial office. Sosnowiec, Poland : S. n.

Kalinowska-Żeleźniak, A. (2009). Event marketing as a form of marketing communication. Scientific Journals of the University of Szczecin. Economic problems of services, 42, s. p.

Knecht, Z. (2005). Rational public relations. Warsaw, Poland : S. n.

Konkel, M., Kopacz, G. (2008). Collection art. Press, 12, s. p.

Kotler, P. (2001). Marketing. Analysis, planning, implementation and control. Warsaw, Poland : S. n.

Kulig-Moscow, K. (2009). Visual identification as an area of ​​PR influence from the perspective of a small company. In Problems and challenges of public relations in the light of research and practice (s. p.). Rzeszów, Poland : S. n.

Mikosz, J. (2006). «Dziennik Łódzki» — tradition and the present day. Łódź, Poland : S. n.

Altkorn, J., Kramer, T. (Ed.). (1998). Marketing lexicon. Warsaw, Poland : S. n.

Olędzki, J., Tworzydło, D. (2006). Publication relations. Social significance and directions of development. Warsaw, Poland : S. n.

Polska Dziennik Łódzki The Times. (2012). 30 June — 01 July, s. p.

Polska Dziennik Łódzki The Times. (2012). 02–03 June, 1.

Unknown author. (2005). Public relations in the system of integrated media communication. Wrocław, Poland : S. n.

Tworzydło, D., Soliński, T. (Ed.). (2006). Public relations in the enterprise. Rzeszów, Poland : S. n.

Rumowska, K. (2009). Reader reader. Press, 11, s. p.

Russel, J. T., Lane, W. R. (2000). Advertising according to Otto Kleppner. Warsaw, Poland : S. n.

Pisarka, W. (Ed.). (2006). Dictionary of media terminology. Kraków, Poland : S. n.

Szymańska, A. (2005). Public relations in integrated marketing communication. Wrocław, Poland : S. n.

Światłowska, U., Wieczerzak, A. (2008). They come out from within. Press, 1, s. p.

Wójcik, K. (2013). Public relations. Reliable dialogue with the environment. Warsaw, Poland : S. n.

Wieczerzak, A. (2008). Newspaper with promotion. Press, 8, s. p.

Witkowska, M. (2010). Great fun in the beach editorial office of our newspaper in Manufaktura. Polska Dziennik Łódzki The Times, 03–04 July, s. p.

Wysocka, S. (2007). Italian Renaissance. Press, 10, s. p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Як цитувати

Мікош, Д. (2021). Деякі форми ATL- та BTL-реклами у промодіяльності редакцій польських періодичних видань. Обрії друкарства, (1-2(9-10), 234–266. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2021.1(9).240624

Номер

Розділ

Статті