Соціальний медіамаркетинг (SMM): інноваційні стратегії та перспективи розвитку для видавничого бізнесу

Автор(и)

  • О. В. Тріщук кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-4009-8749
  • І. Б. Шевченко кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-8729-8553

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.2(14).295364

Ключові слова:

SMM, соціальні медіа, маркетинг, український видавничий бізнес, тренди SMM

Анотація

Анотація. Досліджено стратегії соціального медіамаркетингу (SMM) у контексті українського бізнесу. Розглянуто інноваційні підходи до використання соціальних платформ задля підвищення ефективності маркетингових кампаній і розвитку підприємств. Сучасне підприємство не може ігнорувати соціальні мережі як ефективний інструмент реклами та залучення цільової аудиторії. Використання інструментів таргетованої реклами дозволяє підприємствам точно спрямовувати свої повідомлення на конкретні групи користувачів. Соціальні мережі надають зручну та ефективну платформу для розміщення безкоштовної реклами, яка може швидко розповсюджуватися завдяки перепостам і коментарям. Детально описано переваги використання соціальних мереж у видавничому бізнесі та надано рекомендації щодо зацікавлення аудиторії через контент та використання трендів у соціальних мережах.

Посилання

Богуславська М. В., Евсейцева О. С. Новітні технології інтернет-маркетингу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Економічні науки. 2017. № 5 (27). С. 108–110. URL: https://www.inter-nauka.com/uploads/public/14952657919412.pdf#page=109 (дата звернення: 24.11.2023).

Віннікова І. І., Гребньов Г. М., Пузанова Ю. О. Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2017. № 14. DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108736

Галюк Я. Д., Горда А. А., Забурмеха Є. М. Методи залучення уваги споживачів за допомогою технологій SMM. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 52019. С. 57–60. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/VKNU-ES-2019-N5.pdf#page=57 (дата зверення: 24.11.2023).

Глобальні користувацькі тренди на 2024 рік / Агенція дослідження ринкових тенденцій Mintel. URL : https://marketorium.ua/blog/globalni-koristuvacki-trendi-na-2024-rik (дата звернення: 26.11.2023).

Олтаржевський Д. Комунікації як основа соціалізації бізнесу: теоретико-концептуальне обґрунтування. Current Issues of Mass Communication. 2018. Вип. 23. С. 47–58.

Подзігун С. М., Пачева Н. О. SMM і маркетинг під час війни. Економічні горизонти. 2022. № 4 (22). С. 25–33.

Читання в контексті медіаспоживання: Вплив карантину на читацьку поведінку українців / Український інститут книги, «Медіаландшафт 1 січня – 31 липня 2020 року». URL: https://drive.google.com/file/d/15eZw4iK-ldrXewQLFQ63el_8nBE-GFqU/view (дата звернення: 26.11.2023).

Чуніхіна Т. Теоретичні засади формування SMM-стратегії підприємства. Grail of Science. 2022. № 23. С. 58–68.

Як працюють українські видавниці в умовах війни – опитування : Дослідження Читомо – культурно-видавничий проєкт. URL: https://chytomo.com/iak-pratsiuiut-ukrainski-vydavtsi-v-umovakh-vijny-opytuvannia/(дата звернення: 26.11.2023).

Kemp Simon. DIGITAL 2023: UKRAINE. Report DATAREPORTAL. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2023-ukraine (дата звернення: 26.11.2023).

Kemp Simon. Essential Facebook statistics and trends for 2023. Report DATAREPORTAL. URL: https://datareportal.com/essential-facebook-stats (дата звернення: 26.11.2023).

Social listening, AI, фаст-фуд контент та інше: 10 трендів SMM у 2024 році / digital-агенція LOBODS. URL: https://mmr.ua/show/social-listening-ai-fast-fud-kontent-ta-inshe-10-trendiv-u-smm-2024-roku (дата зверення: 24.11.2023).

Zarrella, Dan. The social media marketing book // “O’Reilly Media, Inc.”, 2009. URL: https://alzahemelevators.com/sites/default/files/content/webform/cv/the-social-media-marketing-book-dan-zarrella-c65bd94.pdf (дата зверення: 24.11.2023).

REFERENCES

Bohuslavska, M. V., & Evseitseva, O. S. (2017). Novitni tekhnolohii internet-marketynhu [The latest technologies of Internet marketing]. Ekonomichni nauky. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka», 5 (27), 2017. Pp. 108–110. Retrieved 24 November 2023 from https://www.inter-nauka.com/uploads/public/14952657919412.pdf#page=109

Vinnikova I. I., & Hrebnov H. M., & Puzanova Yu. O. (2017). Оsoblyvosti vykorystannia instrumentiv SMM u marketynhovii diialnosti ukrainskykh pidpryiemstv // Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», 2017, 14. DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108736 (data zvernennia 26.11.2023)

Haliuk Ya. D., & Horda A. A., & Zaburmekha Ye. M. (2019). Metody zaluchennia uvahy spozhyvachiv za dopomohoiu tekhnolohii SMM // Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu 2019, № 52019. Pp. 57-60 URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/VKNU-ES-2019-N5.pdf#page=57 (data zverennia 24.11.2023)

Hlobalni korystuvatski trendy na 2024 rik // Ahentsiia doslidzhennia rynkovykh tendentsii Mintel. URL : https://marketorium.ua/blog/globalni-koristuvacki-trendi-na-2024-rik (data zvernennia 26.11.2023)

Oltarzhevskyi D. (2018). Komunikatsii yak osnova sotsializatsii biznesu: teoretyko-kontseptualne obgruntuvannia // Current Issues of Mass Communication. K., 2018, Vyp. 23. Pp. 47-58.

Podzihun S. M., & Pacheva N. O. (2022) SMM I MARKETYNH PID ChAS VIINY // Ekonomichni horyzonty, 2022, 4 (22). S. 25-33.

ChYTANNIa V KONTEKSTI MEDIASPOZhYVANNIa: Vplyv karantynu na chytatsku povedinku ukraintsiv (2023) // Ukrainskyi instytut knyhy, «Medialandshaft 1 sichnia-31 lypnia 2020 roku». URL: https://drive.google.com/file/d/15eZw4iK-ldrXewQLFQ63el_8nBE-GFqU/view (data zvernennia 26.11.2023)

Chunikhina T. (2022).Teoretychni zasady formuvannia SMM-stratehii pidpryiemstva // Grail of Science, 2022, 23. Pp. 58-68.

Yak pratsiuiut ukrainski vydavnytsi v umovakh viiny – opytuvannia (2023). // Doslidzhennia Chytomo – kulturno-vydavnychyi proekt. URL: https://chytomo.com/iak-pratsiuiut-ukrainski-vydavtsi-v-umovakh-vijny-opytuvannia/ (data zvernennia 26.11.2023)

Kemp Simon. (2023). DIGITAL 2023: UKRAINE. (2023). Report DATAREPORTAL. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2023-ukraine (data zvernennia 26.11.2023)

Kemp Simon. (2023) Essential Facebook statistics and trends for 2023 // Report DATAREPORTAL. URL: https://datareportal.com/essential-facebook-stats (data zvernennia 26.11.2023)

Social listening, AI, фаст-фуд контент та інше: 10 трендів SMM у 2024 році // digital-агенція LOBODS. URL: https://mmr.ua/show/social-listening-ai-fast-fud-kontent-ta-inshe-10-trendiv-u-smm-2024-roku (data zvernennia 26.11.2023)

ZARRELLA, Dan. (2009). The social media marketing book // "O'Reilly Media, Inc.", 2009. URL: https://alzahemelevators.com/sites/default/files/content/webform/cv/the-social-media-marketing-book-dan-zarrella-c65bd94.pdf (data zvernennia 26.11.2023)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-31

Як цитувати

Тріщук, О. В., & Шевченко, І. Б. (2023). Соціальний медіамаркетинг (SMM): інноваційні стратегії та перспективи розвитку для видавничого бізнесу. Обрії друкарства, (2(14), 182–193. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.2(14).295364

Номер

Розділ

Статті