Соціальні платформи та знаки соціального регістру як фактори збільшення ефективності громадських опитувань
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.2(14).295396Ключові слова:
опитування, громадська думка, інформаційний продукт, подкаст, аудиторія, цільові групи, респондентиАнотація
У статті досліджено та встановлено, що діяльність соціального проєкту з необхідністю залучення громадської думки безпосередньо залежить від формату проведення досліджень: онлайн чи офлайн, зокрема — більше уваги приділяється саме онлайн-комунікації. Під час дослідження увага була зосереджена на опитуваннях у соціальних мережах, опитуваннях за допомогою функціоналу власних платформ, а також сторонніх сервісів (Mentimetr та Google form).
Встановлено середній час для залучення уваги аудиторії, виокремлено основні тригери привернення уваги та зазначено характерні мотиви аудиторії для проходження опитувань. Доведено, що використання сторонніх інтерактивних сервісів для збору думки аудиторії є ефективнішим, ніж класичні варіації: Google-форми тощо.
Посилання
Теорія громадської думки Вольера Ліппмана. URL: https://prezi.com/nw4wz4xskmzj/presentation/ (дата звернення: 13.11.2023).
Ляпіна Л. ГГромадська думка як соціальний феномен та її роль у демократизації суспільних відносин. Чорноморський національний університет імені Петра Могили. URL: https://lib.chmnu.edu.ua/pdf/naukpraci/sociology/2011/156-144-7.pdf (дата звернення: 13.11.2023).
Lippmann W. Public Opinion. United States : Project Gutenberg eBooks, 2004. URL: https://gutenberg.org/ebooks/6456 (date of access: 13.11.2023).
Захарченко М.В., Погорілий О.І. Історія соціології (від античності до початку XX ст.). К. : Либідь, 1993. 336 с.
Teun A. van Dijk. Macrostructures. An interdisciplinary study of global structures in discourse, interaction, and cognition. London : Routledge, 1980. URL: https://doi.org/10.4324/9780429025532 (date of access: 25.11.2023).
Висоцька О.Є. Комунікація як основа соціальних перетворень (у контексті становлення постмодерного суспільства): Монографія. URL: http://surl.li/ntlmd (дата звернення: 25.11.2023).
Jung, C. G. Collected Works of C.G. Jung, Volume 6: Psychological Types (G. Adler & R. F. C. Hull, Trans.; 3rd ed.). Princeton University Press, 2014. https://www.academia.edu/34071899/Psychological_Types (дата звернення: 21.11.2023).
REFERENCES
Teoriia hromadskoi dumky Voltera Lippmana. [Volter Lippmann's theory of public opinion]. Retrieved 25 November from https://prezi.com/nw4wz4xskmzj/presentation/ .
Liapina L. Hromadska dumka yak sotsialnyi fenomen ta yi rol u demokratyzatsii suspilnykh vidnosyn. [Public opinion as a social phenomenon and its role in the democratization of social relations]. Chornomorskyi natsionalnyi universytet imeni Petra Mohyly. URL: https://lib.chmnu.edu.ua/pdf/naukpraci/sociology/2011/156-144-7.pdf
Lippmann W. (2004). Public Opinion. United States: Project Gutenberg eBooks. URL: https://gutenberg.org/ebooks/6456.
Zakharchenko M.V., Pohorilyi O.I. (1993). Istoriia sotsiolohii (vid antychnosti do pochatku XX st.). [History of sociology (from antiquity to the beginning of the 20th century)]. Kyiv: Lybid.
Teun A. van Dijk. Macrostructures. An interdisciplinary study of global structures in discourse, interaction, and cognition. London: Routledge, 1980. URL: https://doi.org/10.4324/9780429025532.
Vysotska O.I. Komunikatsiia yak osnova sotsialnykh peretvoren (u konteksti stanovlennia postmodernoho suspilstva): Monohrafiia [Communication as the basis of social transformations (in the context of the formation of postmodern society): Monograph]. URL: http://surl.li/ntlmd.
Jung, C. G. (2014). Collected Works of C.G. Jung, Volume 6: Psychological Types (G. Adler & R. F. C. Hull, Trans.; 3rd ed.). Princeton University Press. URL: https://www.academia.edu/34071899/Psychological_Types
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Горобець В. В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.