Соціальні мережі як платформа для монетизування експертного блогу
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.2(14).295413Ключові слова:
блог, соціальні мережі, користувач, монетизація, експертністьАнотація
У статті здійснено огляд соціальних мереж, на яких можливо просувати експертний блог – YouТube, Facebook, Instagram, TikTok, X (колишня назва Twitter), Pinterest. Для кожної з цих мереж Схарактеризовано можливості кожної з них щодо монетизування знань з експертного блогу з метою отримання соціального визнання та фінансової вигоди. Для порівняння описано концепти мереж LinkedIn, Pinterest, Threads, BeReal, які не дають користувачі можливості монетизувати свої знання та інформацію.
Посилання
Гоцур О. соціальні мережі та блоги як інструменти реалізації PR-кампанії. Вісник Львівського університету. Серія Журналістика. 2021. Випуск 50. С. 196–204. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.50.11110
Експертний блог Тетяни Стороженко. Instagram. URL: https://instagram.com/tanya_storozhenko?igshid=NzZlODBkYWE4Ng== (дата звернення: 21.11.2023)
Експертний блог Тимофія Філатова. Instagram. URL: https://instagram.com/filatovsmm?igshid=NzZlODBkYWE4Ng== (дата звернення: 21.11.2023)
Експертний блог Юлі Проскуріної. Instagram. URL: https://instagram.com/yuliapros?igshid=NzZlODBkYWE4Ng== (дата звернення: 21.11.2023)
Карта соціальних медіа України. Медіакритика. URL: https://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/karta-sotsialnykh-media-ukrayiny.html (дата звернення: 22.11.2023)
Опар Н., Гуляк К. Блогерство як елемент сучасної інформаційної індустрії. Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (November 6-8, 2023). Manchester, United Kingdom. С. 49-51.
Стратегія та планування в SMM : онлайн-курс Дія.Бізнес. URL: https://www.youtube.com/watch?v=bMFXp6cgdz8&t=3s&ab_channel=Дія.Бізнес (access mode: 22.11.2023)
Digital 2023 July Global Statshot Report. . DataReportal. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2023-july-global-statshot (access mode: 22.11.2023)
Global social media statictics. DataReportal. URL: https://datareportal.com/social-media-users (access mode: 22.11.2023)
Lepkowska-White E., Kortright E. The business of blogging: Effective approaches of women food bloggers. Journal of Foodservice Business Research. 2018. Vol. 21. Is. 3. P. 257-279. https://doi.org/10.1080/15378020.2017.1399046
Jurida S.H. Linguistic properties and aspects of blogging within the context of Netspeak: Jezikoslovlje. 2013. Is. 14.2-3. P. 517-536. https://www.researchgate.net/publication/283254416_Linguistic_properties_and_aspect s_of_blogging_within_the_context_of_Netspeak (date of access: 22.11.2023)
Hunter A. Monetizing the mommy: mommy blogs and the audience commodity. Information, Communication & Society. 2016. Vol. 19. Is. 9: Understanding Communities in an Age of Social Media: The Good, the Bad, and the Complicated. P. 1306-1320. https://doi.org/10.1080/1369118X.2016.1187642]
Logan K. Why Isn't Everyone Doing It? A Comparison of Antecedents to Following Brands on Twitter and Facebook. Journal of Interactive Advertising. 2014. Vol. 14. Is. 2. P. 60-72. https://doi.org/10.1080/15252019.2014.935536
Boyd D., Ellison N. Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication. 2007. Vol. 13. Is. 1. P. 210–230, https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.2007.00393.x
REFERENCES
Hotsur, O. (2021) Social networks and blogs as tools PR-campaign implementations. Visnyk of the Lviv University. Series Journalism, 50; 196–204 DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.50.11110
Ekspertniy blog Tetyani Storozhenko. Instagram. Retrieved November 21, 2023, from https://instagram.com/tanya_storozhenko?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==
Ekspertniy blog Timofiya Filatova. Instagram. Retrieved November 21, 2023, from https://instagram.com/filatovsmm?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==
Ekspertniy blog Yuli Proskurinoyi. Instagram. Retrieved November 21, 2023, from https://instagram.com/yuliapros?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==
Karta sotsialnyh media Ukrainy. Mediakrytyka. Retrieved November 22, 2023, from https://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/karta-sotsialnykh-media-ukrayiny.html
Opar, N., Gulyak, K. Blogging as an element of the modern information industry. Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (November 6-8, 2023). Manchester, United Kingdom. P. 49-51.
Strategiya ta planuvannya v SMM : online-course at Diia.Biznes. Retrieved November 21, 2023, from https://www.youtube.com/watch?v=bMFXp6cgdz8&t=3s&ab_channel=DIya.BIznes
Digital 2023 July Global Statshot Report. . DataReportal. Retrieved November 20, 2023, from https://datareportal.com/reports/digital-2023-july-global-statshot
Global social media statictics. DataReportal. Retrieved November 20, 2023, from https://datareportal.com/social-media-users
Lepkowska-White, E., Kortright, E. (2018) The business of blogging: Effective approaches of women food bloggers. Journal of Foodservice Business Research, 21, 3, 257-279. https://doi.org/10.1080/15378020.2017.1399046
Jurida, S.H. (2013). Linguistic properties and aspects of blogging within the context of Netspeak: Jezikoslovlje, 14.2-3, 517-536. Retrieved 20 November 2023 from https://www.researchgate.net/publication/283254416_Linguistic_properties_and_aspect s_of_blogging_within_the_context_of_Netspeak
Hunter, A. (2016) Monetizing the mommy: mommy blogs and the audience commodity. Information, Communication & Society, 19, 9: Understanding Communities in an Age of Social Media: The Good, the Bad, and the Complicated, 1306-1320. https://doi.org/10.1080/1369118X.2016.1187642],
Logan, K. (2014) Why Isn't Everyone Doing It? A Comparison of Antecedents to Following Brands on Twitter and Facebook. Journal of Interactive Advertising, 14, 2, 60-72. https://doi.org/10.1080/15252019.2014.935536
Boyd, D., Ellison, N. Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication. 2007. Vol. 13. Is. 1. P. 210–230, https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.2007.00393.x
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дикун Д. О., Касянчук В. О.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.