Способи використання соціальних мереж для підготовки й популяризації телевізійних програм Філії Національної телекомпанії України «Закарпатська регіональна дирекція»
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2016.1.95060Ключові слова:
Медіа, соціальні мережі, тележурналістикаАнотація
У статті проаналізовано активність Філії НТКУ «Закарпатська регіональна дирекція», а також її редакцій, творчих колективів і журналістів, зокрема в різних соціальних мережах. Розглянуто основні інструменти, які використовують журналісти телеканалу «Тиса-1» для підготовки й популяризації телевізійних програм під час роботи із соціальними мережами. Також вказано на недоліки роботи в соціальних мережах і надано рекомендації щодо ефективного використання таких платформ.Посилання
Голуб О. Сайти соцмереж як джерело інформації [Електронний ресурс] / О. Голуб. — Режим доступу : http://osvita.detector.media/web/social/sayti_sotsmerezh_yak_dzherelo_informatsii/ (дата доступу: 3.10.2016 р.).
Соціальні мережі випередили телебачення як джерело новин для молоді [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://osvita.mediasapiens.ua/web/social/sotsialni_media_ viperedili_ telebachennya_yak_ dzherelo_novin_dlya_molodi/ (дата доступу: 03.10.2016 р.).
Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл. — Львів : Літопис, 2010. — 538 с.
ТОП 15 социальных сетей мира [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://inpro.com.ua/blog/top-15-socialnyx-setej-mira-avgust-2015.html (дата доступу: 01.11.2016 р.).
Філія НТКУ «Закарпатська регіональна дирекція» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/tysatvfm/?fref=ts (дата доступу: 05.10.2016 р.).
Експеримент [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/TVexperiment/?ref=ts&fref=ts (дата доступу: 05.10.2016 р.).
Ранок на Тисі [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/ranoknatysi/?fref=ts (дата доступу: 06.10.2016 р.).
Ranok Tysa [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/ranok.tysa.9?ref=ts&fref=ts (дата доступу: 04.10.2016 р.).
Спорт тайм [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com (дата доступу: 1.11.2016 р.).
Час футболу [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/prosport.tysatv/?fref=ts (дата доступу: 01.11.2016 р.).
Молодіжний варош [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/molodvarosh.tysa1/?ref=ts&fref=ts (дата доступу: 30.10.2016 р.).
Закарпатська філія НТКУ Тиса-1-оновлений [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/channel/UC-OzzdirrCOWniXVuyJS5Fw (дата доступу: 10.10.2016 р.).
Філія НТКУ «Закарпатська регіональна дирекція» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://tysa1.tv/ (дата доступу: 23.10.2016 р.).
Закарпатська філія НТКУ Тиса-1 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/channel/UCQmchNdsMWqVDzjjahUMIfw (дата доступу: 3.10.2016 р.).
Tysa 1 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/channel/UCuejw2X-0rlSON_KEpSsfGA (дата доступу: 04.10.2016 р.).
Тysa1tv [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/user/tysa1tv (дата доступу: 05.10.2016 р.).
Tysa 1 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://twitter.com/tysa1_tv (дата доступу: 05.10.2016 р.).
Різун В. В. Теорія масової комунікації : [підручник] / В. В. Різун. — Київ : Вид. центр «Просвіта», 2008. — 260 с.
Іванов В. Ф. Основні теорії масової комунікації і журналістики / В. Ф. Іванов ; за наук. редакцією В. В. Різуна : [навч. посіб.] — Київ : Центр Вільної Преси, 2010. — 258 с.
Потятиник Б. В. Інтернет-журналістика : [навч. посіб.] / Б. В. Потятиник. — Львів : ПАІС, 2010. — 246 с.
Чекмишев О. В. Характеристики нових медіа в контексті впливу на методологію їх дослідження / О. В. Чекмишев // Наукові записки Інституту журналістики. — Київ, 2010. — Т. 41. — С. 46–48.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.