Способи використання соціальних мереж для підготовки й популяризації телевізійних програм Філії Національної телекомпанії України «Закарпатська регіональна дирекція»

Автор(и)

  • Н. В. Каралкіна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2016.1.95060

Ключові слова:

Медіа, соціальні мережі, тележурналістика

Анотація

У статті проаналізовано активність Філії НТКУ «Закарпатська регіональна дирекція», а також її редакцій, творчих колективів і журналістів, зокрема в різних соціальних мережах. Розглянуто основні інструменти, які використовують журналісти телеканалу «Тиса-1» для підготовки й популяризації телевізійних програм під час роботи із соціальними мережами. Також вказано на недоліки роботи в соціальних мережах і надано рекомендації щодо ефективного використання таких платформ.

Посилання

Голуб О. Сайти соцмереж як джерело інформації [Електронний ресурс] / О. Голуб. — Режим доступу : http://osvita.detector.media/web/social/sayti_sotsmerezh_yak_dzherelo_informatsii/ (дата доступу: 3.10.2016 р.).

Соціальні мережі випередили телебачення як джерело новин для молоді [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://osvita.mediasapiens.ua/web/social/sotsialni_media_ viperedili_ telebachennya_yak_ dzherelo_novin_dlya_molodi/ (дата доступу: 03.10.2016 р.).

Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл. — Львів : Літопис, 2010. — 538 с.

ТОП 15 социальных сетей мира [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://inpro.com.ua/blog/top-15-socialnyx-setej-mira-avgust-2015.html (дата доступу: 01.11.2016 р.).

Філія НТКУ «Закарпатська регіональна дирекція» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/tysatvfm/?fref=ts (дата доступу: 05.10.2016 р.).

Експеримент [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/TVexperiment/?ref=ts&fref=ts (дата доступу: 05.10.2016 р.).

Ранок на Тисі [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/ranoknatysi/?fref=ts (дата доступу: 06.10.2016 р.).

Ranok Tysa [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/ranok.tysa.9?ref=ts&fref=ts (дата доступу: 04.10.2016 р.).

Спорт тайм [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com (дата доступу: 1.11.2016 р.).

Час футболу [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/prosport.tysatv/?fref=ts (дата доступу: 01.11.2016 р.).

Молодіжний варош [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.facebook.com/molodvarosh.tysa1/?ref=ts&fref=ts (дата доступу: 30.10.2016 р.).

Закарпатська філія НТКУ Тиса-1-оновлений [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/channel/UC-Ozzdirr­COW­ni­XV­uy­­JS5Fw (дата доступу: 10.10.2016 р.).

Філія НТКУ «Закарпатська регіональна дирекція» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://tysa1.tv/ (дата доступу: 23.10.2016 р.).

Закарпатська філія НТКУ Тиса-1 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/channel/UCQmchNdsMWqVDzjjahUMIfw (дата доступу: 3.10.2016 р.).

Tysa 1 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/channel/UCuejw2X-0rlSON_KEpSsfGA (дата доступу: 04.10.2016 р.).

Тysa1tv [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.youtube.com/user/tysa1tv (дата доступу: 05.10.2016 р.).

Tysa 1 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://twitter.com/tysa1_tv (дата доступу: 05.10.2016 р.).

Різун В. В. Теорія масової комунікації : [підручник] / В. В. Різун. — Київ : Вид. центр «Просвіта», 2008. — 260 с.

Іванов В. Ф. Основні теорії масової комунікації і журналістики / В. Ф. Іванов ; за наук. редакцією В. В. Різуна : [навч. посіб.] — Київ : Центр Вільної Преси, 2010. — 258 с.

Потятиник Б. В. Інтернет-журналістика : [навч. посіб.] / Б. В. Потятиник. — Львів : ПАІС, 2010. — 246 с.

Чекмишев О. В. Характеристики нових медіа в контексті впливу на методологію їх дослідження / О. В. Чекмишев // Наукові записки Інституту журналістики. — Київ, 2010. — Т. 41. — С. 46–48.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-06

Як цитувати

Каралкіна, Н. В. (2016). Способи використання соціальних мереж для підготовки й популяризації телевізійних програм Філії Національної телекомпанії України «Закарпатська регіональна дирекція». Обрії друкарства, (1), 35–45. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2016.1.95060

Номер

Розділ

Статті