Перехідні тенденції в сучасних медіа: редакторський аспект
DOI:
https://doi.org/10.20535/2522-1078.2016.1.95062Ключові слова:
Видавнича справа, глобальні комунікації, глобальні медіатренди, трендвотчинговий аналіз ЗМК, вага перехідних тенденцій у медіа, позитиви й загрози для редакторського фахуАнотація
У статті систематизовано актуальні для видавничої діяльності перехідні тенденції в сучасних засобах масової комунікації з метою доцільнішого стратегічного аналізу стану медіа та перспектив редакторського фаху. Пропонується застосувати для цього дослідницький інструментарій трендвотчингу, зокрема — вдатися до трендвотчингового дослідження медіатенденцій, щоб ранжувати їхні ймовірні наслідки для редакторів і видавців на позитивні, нейтральні/компенсовані й негативні в найближчій діяльнісній перспективі.Посилання
Blum R. Bausteine zu einer Theorie der Mediensysteme. In: Medienwissenschaften Schweiz. Band 2 (2005), S. 5–11.
Ілляшенко Н. С. Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку / Н. С. Ілляшенко, А. С. Росохата // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2011. — № 1. — С. 29–35.
Global media trends // HavasMedia [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.havasmedia.com/our-thoughts/global-media-trends.
Левчук О. М. Редакторські посади в умовах інформаційної спеціалізації / О. М. Левчук // Наук. зап. Ін-ту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. — 2014. — Т. 55. — С. 85–94.
Мирошниченко А. О роли дефицита и избытка в медиа и не только / А. Мирошниченко // Частный корреспондент. 03.06.2015. [Електронний ресурс] — Режим доступа : www.chaskor.ru/article/o_roli_defitsita_i_izbytka_v_media_i_ne_tolko_38589.
Нейсбит Дж. Мегатренды / Дж. Нейсбит ; пер. с англ. М. Б. Левина. — Москва : ООО «Издательство ACT» : ЗАО НПП «Ермак», 2003. — 380 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.