Зв’язки з громадськістю як соціальний інститут

Автор(и)

  • А. П. Киричок

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95234

Ключові слова:

Професійна підготовка, Соціальний інститут, Реклама, Зв’язки з громадськістю

Анотація

У статті зв’язки з громадськістю розглянуто як соціальний інститут. Йдеться про умови формування та перешкоди на шляху інституалізації PR. Закцентовано на стані освітньої підготовки за напрямком «Реклама та зв’язки з громадськістю» в Україні.

Посилання

Аберкромби Н. Социологический словарь : пер. с англ. / Н. Аберкромби, С. Хилл, Б. С. Тернер ; под ред. С. А. Ерофеева. — 2-е изд., перераб. и доп. — М. ЗАО Издательство «Экономика», 2004. — 620 с.

Башук А. І. Зв’язки з громадськістю: підходи до розуміння терміна / А. І. Башук // Наукові записки Інституту журналістики : наук. зб. — Київ, 2009. — Т. 35. — С. 153–158.

Березенко В. В. Теоретико-методологічні підстави наукового знання про зв’язки з громадськістю / В. В. Березенко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. — 2012. — № 4 — С. 175–179.

Голік О. В. Кодекси професійної етики фахівця зі зв’язків з громадськістю : порівняльний аспект / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. — 2012. — № 2. — С. 134–138.

Грицюта Н. М. Професійна освіта науково-теоретичні дослідження як основа формування фахівців у галузі паблік рілейшнз / Н. М. Грицюта // Вісник КНУКіМ Педагогіка. Наукові записки КНУКіМ. — Випуск 18.(спочатку рік, потім випуск) — 2008. — С. 32–39.

Жарлінська Р. Г. Категорії «паблік рилейшнз» та «зв’язки з громадськістю» : теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Р. Г. Жарлінська, О. Свіргун. — Режим доступу: http://intkonf.org/k-e-n-zharlinska-rg-svirgun-o-kategoriyi-pablik-rileyshnz-ta-zvyazki-z-gromadskistyu-teoretich niy-aspekt/.

Зінченко А. Г. Еволюція і розвиток PR: теоретичні та методологічні основи / А. Г. Зінченко // Український соціум. — 2005. — № 5–6. — С. 164–169.

Ільганаєва В. О. Інституціоналізація соціально-комунікаційної сфери суспілсьтва / В. О. Ільганаєва // Освіта регіону: політологія, психологія, комунікація. — 2008. — № 1. — С. 60–68.

Корнеева Е. И. Институционализация профессии PR / Е. И. Корнеева // Социология. — 2007. — № 3–4. — С. 268–279.

Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. — М.: Рефлбук, Київ : Ваклер. — 2000. — 528 с.

Королько В. Г. Інституціоналізація системи зв’язків з громадськістю (PR) в Україні: аналіз моделей / В. Г. Королько, О. В. Некрасова // Проблеми розвитку соціологічної теорії. Трансформація соціальних інститутів та інституціональної структури суспільства : наук. доп. і повідомлення III Всеукр. соціолог. конф. / [за ред. М. О. Шульги, В. М. Ворони]. — Київ : САУ, ІС НАНУ, 2003. — С. 184–188.

Коханов Е. Ф. Теоретические и методологические основы PR-деятельности (социологический аспект) / Е. Ф. Коханов. — М. : РИП-холдинг, 2004. — 202 с.

Кравченкова Г. М. Паблік Рілейшнз як соціальний інститут / Г. М. Кравченко // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики. — 2013. — № 58. — С. 96–97.

Кривоносов А. A. Опыт анализа истории европейского PR / А. А. Кривоносов // Петербургская школа PR: от теории к практике : сб. ст. — С.Пб. : Роза мира, 2003. — Вып. 1. — С. 61.

Кривоносов А. Д. PR-текст в системе публичных коммуникаций / А. Д. Кривоносов. — СПб. : Петербургское Востоковедение, 2002. — 288 с.

Кривоносов А. Д. Основы теории связей с общественностью : учебник / А. Д. Кривоносов, О. Г. Филатова, М. А. Шишкина. — СПб. : Питер, 2010. — 384 с.

Логвина Ю. М. Особенности развития PR в Украине [Электронный ресурс] / Ю. М. Логвина, В. Подобная, А. Рудзинская. — Режим доступа: http://www.rusnauka.com/...76375.doc.htm.

Норт Д. Институты и экономический рост: историческое введение / Д. Норт // Теория и история экономических и социальных институтов и систем: альманах. — 1993. — Т. 1. — Вып. 1. — 256 с.

Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением / Г. Г. Почепцов. — М. : Центр, 1998. — 352 с.

Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб / Г. Г. Почепцов. — Київ : Знання, КОО, 2000. — 506 с.

Саппа М. М. До питання про становлення і розвиток паблік рилейшнз в Україні / М. М. Саппа // Український соціум. — 2006. — № 6 (17). — С. 55–61.

Сидельник Э. А. Этапы становления и развития паблик рилейшенз: социальные характеристики и значение / Э. А. Сидельник // Практика и перспективы развития партнерства в сфере высшей школы : материалы VIII Междунар. науч.-практ. семинара. — Донецк, 2007. — Т. 1. — С. 372–381.

Українська асоціація зі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.uapr.com.ua.

Українська ліга зі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.pr-liga.org.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Киричок, А. П. (2015). Зв’язки з громадськістю як соціальний інститут. Обрії друкарства, (1), 87–94. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95234

Номер

Розділ

Статті