Соціокомунікаційний підхід до вивчення діяльності видавництв

Автор(и)

  • Я. В. Прихода

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95241

Ключові слова:

Видавництво, Культурні індустрії, Соціальні комунікації, Соціокомунікаційний підхід

Анотація

У статті закцентовано увагу на соціокомунікаційному підході до вивчення діяльності видавництв. Запропоновано перспективні поля досліджень. На прикладі львівських видавництв «Свічадо», «Літопис», «Видавництво Старого Лева» розкрито їх зв’язки із соціокультурними інституціями міста.

Посилання

Зелінська Н. Теорія та історія видавничої справи — нова спеціальність у новій галузі науки / Н. Зелінська // Книга і преса в контексті культурно-історичного розвитку українського суспільства. — 2011. — Вип. 4. — С. 34–49.

Огар Е. І. Соціокомунікативний підхід у сучасних книгоорієнтованих дослідженнях / Е. І. Огар // Наукові записки Української академії друкарства. Соціальні комунікації. — 2014. — № 4. — С. 160–166.

Різун В. Начерки до методології досліджень соціальних комунікацій [Електронний ресурс] // [Наукова сторінка професора Володимира Різуна] / Інститут журналістики : [сайт] /

Електронні дані. — Київ, 2011. — Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/Nacherky_do_metodologiyi.pdf (3.04 2012). — Назва з екрана. — С. 4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Прихода, Я. В. (2015). Соціокомунікаційний підхід до вивчення діяльності видавництв. Обрії друкарства, (1), 138–143. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95241

Номер

Розділ

Статті