Методи маркетингових досліджень польської друкованої преси

Автор(и)

  • Joanna Mikosz

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95255

Ключові слова:

Польський ринок преси, Друкована преса, Дослідження польського ринку преси, Методологія, Маркетинг

Анотація

Стаття становить собою презентацію досліджень ринку польської преси, їхньої методології, а також механізмів, що допомагають відповідним підприємцям отримувати конкурентні переваги. Маркетингові дослідження мають величезне значення при виробленні стратегій розвитку друкованого видання. Належно спланована стратегія не лише забезпечує сильну позицію видання, але й відкриває перед видавцем перспективу мати успіх і в майбутньому. Представлено дослідження, результати яких використовуються видавцями для підготовки і реалізації стратегічних та оперативних дій. Також результати дослідження допомагають при виробленні напрямів розвитку видання і вказують на відповідну маркетингову програму.

Посилання

M. Kaczmarczyk, D. Szastak — Zięba D., Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009, s. 175.

Słownik terminologii medialnej, pod red. Walerego Pisarka, Kraków 2006, s. 191.

Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, pod red. K. Mazurek — Łopacińskiej, Wrocław 2002, s. 332.

E. Duliniec, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Warszawa 1999, s. 17.

M. Kaczmarczyk, D. Szastak — Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009, s. 181.

M. Kaczmarczyk, D. Szastak — Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009, s. 182.

M. Kaczmarczyk, D. Szastak — Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009, s. 179.

R. Żabiński, Marketing na rynku prasowym, Warszawa 2010, s. 83.

R. Żabiński, Marketing na rynku prasowym, Warszawa 2010, s. 85.

M. Kaczmarczyk, D. Szastak — Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009, s. 183.

Słownik terminologii medialnej, pod red. W. Pisarka, Kraków 2006, s. 8.

A. Jupowicz — Ginalska, Marketing medialny, Warszawa 2010, s. 45.

Słownik terminologii medialnej, pod red. W. Pisarka, Kraków 2006, s. 109.

Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro, pod red. J. Perenca, Szczecin 2008, s. 81.

M. Kaczmarczyk, D. Szastak — Zięba, Zarządzanie redakcją prasową, Sosnowiec 2009, s. 184.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 268.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 271–275.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 295.

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, Warszawa 2012, s. 27.

U. Flick, Projektowanie badania jakościowego, Warszawa 2010, s. 78.

Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna i T. Kramera, Warszawa 1998, s. 27.

R. Żabiński, Marketing na rynku prasowym, Warszawa 2010, s. 93.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 246.

R. Żabiński, Marketing na rynku prasowym, Warszawa 2010, s. 93.

Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna i T. Kramera, Warszawa 1998, s. 166.

Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna i T. Kramera, Warszawa 1998, s. 158.

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, pod red. Popławski, W., Ska­wiń­ska E., Warszawa 2012, s. 27.

Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna i T. Kramera, Warszawa 1998, s. 27.

R. Żabiński, Marketing na rynku prasowym, Warszawa 2010, s. 96.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 341.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 342.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 344.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 353.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 341.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 371.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 376–377.

E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2007, s. 387.

„Dziennik Łódzki — Wiadomości Dnia”, 2000, nr 35, s. 2.

„Dziennik Łódzki — Wiadomości Dnia”, 2000, nr 37, s. 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28

Як цитувати

Mikosz, J. (2015). Методи маркетингових досліджень польської друкованої преси. Обрії друкарства, (1), 257–274. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2015.1.95255

Номер

Розділ

Статті