Подкасти як ефективний інструмент у формуванні емоційної привабливості брендів

Автор(и)

  • А. В. Шпотя кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна
  • О. О. Балюн кафедра видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту, КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-7676-9049

DOI:

https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.2(16).314420

Ключові слова:

аудіконтент, брендинг, маркетинг, подкаст, реклама

Анотація

У статті досліджується подкастинг як один із сучасних інструментів цифрового маркетингу, який стає все більш популярним серед компаній різних галузей. У контексті постійної еволюції способів взаємодії зі споживачами та зростання значущості контент-маркетингу, подкасти відкривають нові можливості компаніям для створення тривалих та довірливих відносин з аудиторією. У статті подано визначення подкасту та охарактеризовано виникнення терміну, розглянуто основні типи подкастів, досліджено популярні платформи для розміщення подкастів та їхні можливості для брендів. Особливу увагу приділено перевагам використання подкастів як інструменту для просування продуктів і брендів. Серед таких переваг виділено підвищення впізнаваності бренду, формування лояльної аудиторії, оптимізація пошукової видимості, створення довірливих відносин між компанією та її клієнтами, а також можливість монетизації.

Посилання

Білик І.І, Колісник В.С. Подкаст маркетинг: сучасні стратегії просування бізнесу через аудіоформат // Актуальні проблеми розвитку регіону. 2024. Т. 1. № 20 С.190-201. DOI:10.15330/apred.1.20.190-201 (дата звернення: 30.10.2024).

Горбатко A. Як ми запускали брендовий подкаст. Досвід Setapp. Ain. URL: https://ain.ua/2023/05/26/yak-my-zapuskaly-brendovyj-podkast-dosvid-setapp/ (дата звернення: 30.10.2024).

Данилюк С. С. Подкаст як засіб формування професійної компетентності сучасних фахівців // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2014. Вип. 34. С. 153–160. 4. (дата звернення: 30.10.2024).

Дмитровський О. Типологія українських подкастів – найважливішого сегмента інтернет-радіо. Теле та радіожурналістика. 2015. // Вип. 14. С. 149–154. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_21. (дата звернення: 30.10.2024).

Нестелєєв М. Подкасти в Україні: люди, цифри та проблеми [Електронний ресурс] / Максим Нестелєєв // Український тиждень. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://tyzhden.ua/podkasty-v-ukraini-liudy-tsyfry-ta-problemy/. (дата звернення: 30.10.2024).

Подкасти як маркетинговий інструмент. [Електронний ресурс] // Школа бізнесу Нова пошта. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://online.novaposhta.education/blog/podkasti-yak-marketingovij-instrument. (дата звернення: 30.10.2024).

Сергієнко А. Ринок подкастингу в Україні та світі [Електронний ресурс] / Анна Сергієнко // SPEKA. – 2024. – Режим доступу до ресурсу: https://speka.media/rinok-podkastingu-v-ukrayini-ta-sviti-v450re#:~:text=Станом на 27 травня 2024,серед них є уже неактивні.&text=Згідно з останніми статистичними даними,%) та Spotify (34%). (дата звернення: 30.10.2024).

Юренко В. Все, що вам потрібно знати про створення подкастів [Електронний ресурс] / В'ячеслав Юренко // Cases media. – 2024. – Режим доступу до ресурсу: https://cases.media/en/article/vse-sho-vam-potribno-znati-pro-stvorennya-podkastiv. (дата звернення: 30.10.2024).

Ahead of Its Time. [Електронний ресурс] // Подкаст у Spotify. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://open.spotify.com/show/1HNppGKmwvPUiYXCSVyptt (дата звернення: 30.10.2024).

Buzzsprout Platform Stats [Електронний ресурс] // buzzsprout. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://www.buzzsprout.com/stats (дата звернення: 30.10.2024).

KLM launches podcast about unique travel experiences [Електронний ресурс] // KLM The Journey - Podcasts. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://news.klm.com/klm-launches-podcast-about-unique-travel-experiences/. (дата звернення: 30.10.2024).

Leu P. Number of podcast listeners worldwide 2019-2024 [Електронний ресурс] / Patrick Leu // Statista. – 2024. – Режим доступу до ресурсу: https://www.statista.com/statistics/1291360/podcast-listeners-worldwide/. (дата звернення: 30.10.2024).

Miu Miu Musings [Електронний ресурс] // Miu Miu : website. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.miumiu.com/ww/en/miumiu-club/special-projects/miu-miu-musing.html. (дата звернення: 30.10.2024).

Miu Miu Musings [Електронний ресурс] // подкаст у Sound Cloud. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://soundcloud.com/miumiumusings. (дата звернення: 30.10.2024).

The Journey [Електронний ресурс] // подкаст на You Tube. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=MZwznPKFwFc. (дата звернення: 30.10.2024).

reasons why podcasts are a powerful marketing tool [Електронний ресурс] // Amberscript. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://www.amberscript.com/en/blog/podcasts-powerful-marketing-tool/. (дата звернення: 30.10.2024).

REFERENCES

Bilyk I., Kolisnyk V. (2024). Podcast marketing: modern strategies for promoting business through audio format. The actual problems of regional economy development. Vol. 1 (20) P.190-201. DOI:10.15330/apred.1.20.190-201

Horbatko A. (2023.) How we launched a branded podcast. Experience Setapp. Ain. Retrieved October 30, 2023, from https://ain.ua/2023/05/26/yak-my-zapuskaly-brendovyj-podkast-dosvid-setapp/

Danyliuk S. (2014). Podcast as a means of forming the professional competence of modern specialists Pedagogy of creative personality formation in higher and general academic schools. Vol. 34. P. 153–160.

Dmytrovskyi O. (2015) Typology of Ukrainian podcasts - the most important segment of Internet radio. TV and radio journalism. Vol. 14. P. 149–154. Retrieved October 30, 2023, from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_21.

Nestelieiev M. (2023). Podcasts in Ukraine: people, numbers and problems. The Ukrainian Week. Retrieved October 30, 2023, from https://tyzhden.ua/podkasty-v-ukraini-liudy-tsyfry-ta-problemy/.

Podcasts as a marketing tool. (2023). Nova Poshta Business School. Retrieved October 30, 2023, from https://online.novaposhta.education/blog/podkasti-yak-marketingovij-instrument.

Serhiienko A. (2024). The podcasting market in Ukraine and the world. SPEKA. Retrieved October 30, 2023, from https://speka.media/rinok-podkastingu-v-ukrayini-ta-sviti-v450re#:~:text=Станом на 27 травня 2024,серед них є уже неактивні.&text=Згідно з останніми статистичними даними,%) та Spotify (34%).

Yurenko V. (2024). Everything you need to know about podcasting. Cases media. Retrieved October 30, 2023, from https://cases.media/en/article/vse-sho-vam-potribno-znati-pro-stvorennya-podkastiv.

Ahead of Its Time. (2022). Podcast on Spotify. Retrieved October 30, 2023, from https://open.spotify.com/show/1HNppGKmwvPUiYXCSVyptt

Buzzsprout Platform Stats. (2023). Buzzsprout. Retrieved October 30, 2023, from https://www.buzzsprout.com/stats

KLM. (2018). launches podcast about unique travel experiences. KLM The Journey - Podcasts. Retrieved October 30, 2023, from https://news.klm.com/klm-launches-podcast-about-unique-travel-experiences/.

Leu P. (2024). Number of podcast listeners worldwide 2019-2024. Statista. Retrieved October 30, 2023, from https://www.statista.com/statistics/1291360/podcast-listeners-worldwide/.

Miu Miu Musings. (2022). Miu Miu : website. Retrieved October 30, 2023, from https://www.miumiu.com/ww/en/miumiu-club/special-projects/miu-miu-musing.html.

Miu Miu Musings. (2020). Podcast on Sound Cloud. Retrieved October 30, 2023, from https://soundcloud.com/miumiumusings.

The Journey. (2018). Podcast on You Tube. Retrieved October 30, 2023, from https://www.youtube.com/watch?v=MZwznPKFwFc.

reasons why podcasts are a powerful marketing tool. (2023). Amberscript. Retrieved October 30, 2023, from https://www.amberscript.com/en/blog/podcasts-powerful-marketing-tool/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27

Як цитувати

Шпотя, А. В., & Балюн, О. О. (2024). Подкасти як ефективний інструмент у формуванні емоційної привабливості брендів. Обрії друкарства, (2(16), 33–43. https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.2(16).314420

Номер

Розділ

Статті